czwartek, 12 września 2013

6.* Jarmarkowo

Cześć rybki :))

Nie mam kiedy pisać, ale to z powodu szkoły ! ;x

Jest jednak postanowienie, że co piątek będzie się pojawiać nowa notka !

Jedak dziś muszę wrzucić, bo jutro zaczyna się jarmark i będziemy szaleć :D 
Piątek - Ewelina Lisowska
Sobota - Ras Luta
Niedziela - Sylwia Grzeszczak

Trzeba trochę oderwać się od szkoły, niby chodzę dopiero 2. tydzień, a już mam dość ! Lol ;o Dziwna jesteem xd


W dodatku, jutro moja kochana przyjaciółka ma urodziny i to nie byle jakie, bo 18 ! 
Asieńko, kochanie moje wszystkiego najlepszego ! Możesz na mnie zawsze liczyć, kocham Cię. Szczęścia, miłości i spełnienia marzeń tych małych i tych dużych ! <3

Jutro tan, przez 3 dni ! Yow !

A jak u Was szkoła ? :)

Nelia .

7 komentarzy:

  1. ale Ci dobrze, 3 fajne koncerty trzy dni pod rząd ! zazdroszczę ;>
    Podoba mi się u Ciebie, obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. siłownia nic strasznego pierwsze 3 razy najgorsze a potem wchodzisz i już ok:)

    motto : Na siłowni jak w życiu każdy robi swoje :) owszem koeldzy się patrzą ale tylko jak mają przerwe miedzy serią a takto kazdy zajmuje się swoim treningiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dołączam się do życzeń ;) byłam kiedyś na koncercie Ras Luty ;) fajny jest chociaż to nie moje klimaty ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku! Wstyd się przyznać, ale dopiero teraz zobaczyłam życzenia dla mnie :P Dziękuję bardzo ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. notka miała być co piątek i nie ma.. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Hey, jestem Diana, muszę uznać, iż niesłychanie interesująco prowadzisz twojego bloga, wielce ochoczo na niego wstąpię jeszcze nie raz, pozdrawiam Cię cieplutko, buziaki !

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)