wtorek, 27 sierpnia 2013

4.* Przyjaźń

Hejka robaczki <3

Koniec wakacji się zbliża wielkimi krokami .. A ja nadal w lesie .. Książek nie mam, zeszytów też ;o Lipa, na całej linii ;x A jak u Was przygotowania ?

Dziś post o tym co według mnie jest najważniejsze w życiu każdego człowieka . Jest to wartość, moim zdaniem (oczywiście każdy ma inne) najważniejsza w życiu każdego z nas. Bez niej nie zbudujemy niczego.

Osobiście nie jestem osobą ufną, ale jeśli ktoś zyska moją przychylność to wygrał miliard, jeśli z kimś wojuję, to przegrał życie.

' Powiem jeszcze jedno ci, jak kasa cię kręci
Że przyjaźń to dla nas sprawa życia i śmierci ' <3

Teraz o moich robaczkach, które sprawiają, że świat ma kolorowe barwy ! :)

1. Iga - miłość od pierwszej gimnazjum, czyli od 2008 roku ! Mimo różnic i tak zawsze z Tobą będę, a Ty mała będziesz częścią mojego życia <3 Czasem się kłócimy, ale na tym polega przyjaźń, na wzajemnym zrozumieniu . Uwielbiam Cię za to ;* Łączy nas coś więcej niż przyjaźń, to jest siostrzana miłość, bez Ciebie wszystko byłoby takie nudne i szare ! Nie często się spotykamy, ale już niedługo razem będziemy mieszkać i bardzo cieszy mnie ten fakt ! Nasze wspólne wypady, nasze wspólne zakupy w biedrze, to jest to co sprawia mi radość .. Wspólnie będziemy koncertować, a zaczynamy już 30 sierpnia ! Rap day w Szprotawie ! Czyli wypad na Zeusa i plener u mnie .. 'Tylu rzeczy nie wiem na pewno, wątpię w coś nieustannie, ale kiedy robi się ciemno, wiem to na pewno... (noc jest dla mnie!) ' Dla nas ! <3

2. Ajlo - znacznie młodsza znajomość, ale również miłość od pierwszego wejrzenia, czyli od 2011 roku <3 Uwielbiam jej sarkastyczne podejście do świata i to, że sprawia wrażenie wychilloutowanego kwiatu na tafli jeziora, a wewnątrz jest jak oaza miłości otoczona pustynią wredoty, ale świat ma taki deficyt miłości, że trzeba się ukrywać. Nie możesz zostać sobą, bo staniesz się ofiarą ludzkiego debilizmu ! Za to ją wielbię daje mi nadzieję na lepsze jutro, a zarazem pomaga w przezwyciężeniu problemów. ty dajesz mi do tego właśnie tą moc, teraz dziękuję '.

3. Asieek - jeszcze młodsza, ale tylko w miesiącach :) W sumie było dużo spięć, ale wywołanych przez osoby, ktore nie powinny sie mieszać, albo przezemnie samą . Jestem jaka jestem, a że miektórzy ludzie znacznie wpłynęli na moją psychikę, ale to juz co innego. Przez nich stałam sie tym kim jestem ! Dziękuję Ci za cierpliwośc co do moich fochów . Jesteś bardzo podobna do mnie pod względem osobowości, tak samo bolą nas porażki, tak samo opijamy zwycięstwa. Wielbię Cię, bo podtrzymujesz mnie na duchu, gdy już brak jakichkolwiek alternatyw. ' Tętnią promile we krwi, stoisz vis-a-vis, otrzyj łzy i bądź przy mnie . '

4. Anja - dopiero w te wakacje się zbliżyłyśmy, ale stwierdzam, że jesteśmy różne, ale łączy nas ' miłość do liter, kiedy nie możemy usnąć ' . Książki, książki i jeszcze raz książki ! Głupawka też, przy Tobie nie da rady siąść i płakać. Gdy tylko Cię widzę od razu mordka mi się cieszy. Wprowadziłaś do mojego życia szczęście, które zaczynało już umierać wraz z korzeniami ! Wielbię Ciebieee, w każdym momencieee <3

5. Thalia - miłość od kołyski po grób ! Znamy się bardzo długoo, może być i 17 lat, jak żyjemy ! Mamy za sobą wiele kłótni, ale i wspomnień. Dużo pisania, bo dużo razem przeszłyśmy i mam nadzieję, że wiele wspaniałych chwil przed nami . Kocham Cię :)

6. Karo - przyjaźń od małego również ! Sąsiadko, mimo, że mieszkamy od siebie 25 km, to i tak uwielbiam te nasze odpały <3 A w szczególności to gdy jestem TAM ! <3 Siąść i pogadać, albo powroty ze szkoły rowerem ! Po prostu tęsknię za tym .. Zimą, zaspy, a mi kilometr do szkoły/na przystanek ! No epik ! Teraz to już nawet du.ci nie chce mi się ruszyć samej .. <3

7. Dav - jedyny chłopak ! Tak ! Wielbię to :D Synu mimo tego, że masz mnie czasem dość, to dziękuję Ci za to, że ze mną wytrzymujesz :) Ty i Twoje poczucie humoru zawsze mnie doprowadzą do niekontrolowanego śmiechu ! :)

8. Anett - największa miłość tego roku ! Jej trywialne podejście do świata trzyma mnie na powierzchni! Po prost jest jedna z nielicznych osób dzięki, którym się uśmiecham ! Zawsze poprawi humor swoim sposobem bycia, osoba jak dla mnie bardzo ważna <3

'ich miłość do mnie tu wyraźnie czuje 
nie umiem tego wyrazić w słowach, 

kocham was nie zawiodę, dziękuję.'

Nelia <3

PS. Podoba Wam się muzyka w tle ? :D

6 komentarzy:

  1. super dziewczyny :D

    Zapraszam też do mnie:
    http://maryannfashionn.blogspot.com/

    Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Wartość ważna :) A co tam książki zeszyty ja zawsze kupowałam 1 września ,masz jeszcze czas :D

    OdpowiedzUsuń
  3. łoj ja też nie mam żadnych zeszytów :D nawet książek haha:d

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ksiazek tez nie mam , hahah! :D
    klaudmen.blogspot.com obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. przyjazn najlpesze co moze byc <3

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)