czwartek, 22 sierpnia 2013

3.* Uzależniona ..

Cześć kochani <3

Dziś z luźnym postem ;p Często ludzie mówią, że mają uzależnienia .. Jak każdy, ja mam ich parę. Bez tego nie wytrzymam ani dnia, ani godziny, ani minuty, ani sekundy.

Po pierwsze:
1. Jestem kofeinoholikiem - brzmi to śmiesznie, ale kawa to priorytet! Przestaję pić jest dobrze, ale wypiję jedną po długim niepiciu, to niech się dzieje co chce, ale muszę wypić kolejną .. NAŁÓG ! Śmieszne, ale prawdziwe.

Po drugie:
2. Jestem muzykoholikiem - kolejny absurdalny nałóg .. Można myśleć, że wyolbrzymiam, ale nie lubię ciszy, nawet w tle musi coś lecieć, bo jest mi tak pusto. W dodatku nie potrafię siedzieć przy komputerze bez moich ukochanych utworków lecących na słuchawkach .. To coś co lubię! Dodając do tego, że gdy puszczam mój rap to rozpływam się i nic mnie nie rusza <3



Po trzecie:
3. Jestem rapoholikiem - nałóg wywodzący się od tego wyżej. Muzyka swoją drogą, ale ja ćpam rap <3 Jestem tolerancyjna co do innych gatunków, ale te 3 litery zawsze będą priorytetem w moim życiu. Od małego brzdąca na głośnikach ! Koncerty, bansy i flow to jest to ! Miuosh, Małpa, Zeus, Pih, TMK, O.S.T.R <3


Po czwarte:
4. Jestem ksiażkoholikiem - nałóg? Chyba choroba psychiczna xd Bez książki NIGDZIE, podkreślam 'nigdzie' się nie ruszam ! Fantastyka to gatunek przeze mnie wielbiony, ale ostatnio nawet i tanie romanse zyskują przychylność, gusta się zmieniają. xd

Po piąte:
5. Jestem Igoholikiem - pytając się przyjaciółki jakie mam nałogi, ona do mnie 'mnie'. Ma racje, głupio się przyznać, ale to prawda ! Nie często się widujemy, ale jeśli już, to nie możemy się nagadać.. Albo tony rozmów na fb .. Teraz jest plus, że mam tanio do plusa, wiec będę ją dość często dręczyć telefonami. Aż w końcu powie 'Keluś ogarnij dupe !' . < 3

Po szóste:
6. Jestem toboholikiem - nie ma dnia, godziny, miejsca, żebym o Tobie nie myślała .. Jesteś oczkiem w mojej głowie, częscią mojego życia .. Gdybym mogła ćpałabym cię 24/7 .. Trzeba to pokonać i iść
na odwyk ;x


No to Ave mordki, wielbię Was <3
Nelia :)

7 komentarzy:

  1. Nienawidzę kawy. Uwielbiam za to herbatę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopisuję się pod kawą też jestem kawoholiczką :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są pastele na bank więc kupuj śmiało i kreatywnie działaj :D

      Usuń
  3. a ja jestem Keloholikiem ! nie mogę bez Ciebie żyć. co tu kryć, tak mam od 2008 roku ; -*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jak napisałam Igoholikiem :) Wielbię Cię maleńkaa < 3

      Usuń
  4. Świetny blog, z przyjemnością się czyta i zostaję z pewnością na dłużej ♥
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)