niedziela, 18 sierpnia 2013

2.* Rodzinnie ..

 Siemaneczkoo :D

Przez ten czas niepisania brakowało mi tego wszystkiego, po prostu jak nigdy ;o Jestem osobą nad wyraz skrytą i zazwyczaj zależy mi na dyskrecji .. A tutaj .. Mogę się wypisać ..

To mi pomaga .. :)

Tym bardziej, że ostatnio tyle się działo .. Ale jest jeden sukces ! Tak <3 Jest ktoś dla kogo poświęcę wszystko .. Dosłownie, może ta osoba jeszcze tego nie rozumie, ale mam nadzieje, że to pojmie .. Musi zrozumieć przynależność jej życia do mojego .. Niestety, trochę się pomęczy, ale gra jest warta świeczki ..
Jestem zdeterminowana co do niej i poczekam na nią, tylko proszę o jedno, żeby przy mnie była, bo jest znaczną częścią mojego życia <3

Dobra wrócę do tego co jest tu i teraz ! Hm .. Przedstawię Wam, moje rodzeństwo <3
Siostry – Lusię i Julkę, oraz brata – Cygana <3

Niestety na opublikowanie zdjecia rodzonej sis, nie dostałam pozwolenia ;x

Jak ich nie kochać < 3 Moje serduszka :)

W dodatku stwierdzam, że muszę znaleźć motywację i chęć do pisania tutaj, bo z tym narazie jest cienko, mam nadzieje, że mi pomożecie <3

Nelia




7 komentarzy:

  1. Jaki piesio super :D pisz pisz bo ja dodaję do obserwowanych,więc będę wpadać czytać notki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedobrze, że brakuje motywacji. :D
    A tym, że czekamy z niecierpliwością na nowe posty wystarczająco Cię zmotywuję? Hmm?:>

    OdpowiedzUsuń
  3. będzie dobrze :) może zrób sobie przerwe odpocznij i zapisuj nowe pomysły notek w zeszycie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Drugie zdjęcie mnie rozpierdzieliło ;p
    Ja często muszę siebie zmuszać, bo też z motywacją kiepsko, ale wiesz co mi pomaga ? filmiki na youtubie, mam po tym takiego powera ! Wpisz sobie w wyszukiwarce motywacji na yt i mówię CI-extra !

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcie psa w okularach jest mega! :D
    Pozdrawiam, również obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że Dżulia się nie zgodziła na publikację fotki :(

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)