poniedziałek, 12 sierpnia 2013

1.* Come back

Hejkaaa :D

    Znów ja :D Ale chciałabym zacząć wszystko od początku :)
To jest w pewnym sensie notka wstępna, zapowiadająca przedsmak reszty :)

Pewnie mnie znacie, ale zacznę jeszcze raz :)

Jestem Kornela, nie Kornelia (dla mnie to dwa różne imiona ;p) . Mam 17 lat (rocznikowo 18, ale pech chciał, że urodziłam się 31 grudnia ;/) . Mieszkam w niewielkiej mieścinie (?! prawie wieś), w Żaganiu . Uczęszczam do tutejszego liceum. Ten rok szkolny zapowiada sie imponująco, ponieważ Matura za pasem, a ja nadal w tyle ;o 

Matura, hmmm .. Zdaję dodatkowo, z biologi i chemii, może jeszcze z matmy (rozszerzenia) . To jest mój świat :) Świat cyferek i wzorów, lubię to i nie śmiem z tego zrezygnować :) Drzwi stoją otworem, farmacjo przybywam :D

W wolnym czasie czytam (fantastyka przede wszystkim), jestem typowym molem książkowym ! :D Często też robię zdjęcia, które zyskują uznanie znajomych ;o Mam obsesję na punkcie moich roślinek xd Po prostu to moje ukochane dzieciaczki <3 Słucham rapu, sporadycznie reggae i rocka. RAP to jest to ! :D

Jestem osobą dość specyficzną, Ci co mnie znają wiedzą na co mnie stać :) Na równi kocham i nienawidzę, mam humorki, jestem wredna i bezczelna, ale jeśli ktoś zyska moja sympatię niech tego nie psuje, bo zyskał coś więcej niż przyjaźń . 

Jak narazie to wszystko :) Kocham Was mordeczki ;*
Nelia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)