poniedziałek, 21 stycznia 2013

Łukasz 'Małpa'

Siemaneczko . :D
Ferie feriami, a ja nawet nie mam kiedy tu zajrzeć . ;o
Masakra . :D No już tydzień zleciał i ostatni leci . No rycze . ;| Nie dość, ze jestem chora i całe ferie w domu, to jeszcze tak szybko minęły. ;|

Wgl chce sie pobawić, kurde karnawał jest . :D Nie ?
A niee ostatnio na Małpie byliśmy . :D Hahahaha . Nasz idol . xd
Nawet sie nie zastanawiałam, Łukasz zawsze spoko . :D Było tak fajnie, że mogłaby stać tam całą wieczność . :D Niech znów do nas wpadnie, będzie ekstra . 

No jak ktoś się lubuje w rapie (tak jak ja, czyli słucha muzyki nie rozumie tekstu - nie no żart xd) to zna . :D
Ale co jak co Zeus mógłby zawitać . Ooo, albo Pezet . Jaaa . <zakochany>
Mam bzika na punkcie tego typu muzyki .

Jak to ktoś powiedział, lubię po bansować . xd
Dobra zostawię Was z nutką, bo my ją uwielbiamy . :D

' pozwól, że opowiem ci o znajomości
 która trwa chociaż nie jest pewna swojej przyszłości
 jednak pozwala pisać mi teksty o miłości
 prawie tak intensywne jak kolor jej paznokci '

A i Proxmite też od Mały, bo on tak jednym z wokali był . Uwielbiam . :D

   Nelia .
PS. Zapraszam na When the lights go out <3, warto poczytać . :D

18 komentarzy:

  1. Małpa, Zeus, widzę godny gust muzyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że jesteś chora w ferie;< zdrówka życzę!!

    OdpowiedzUsuń
  3. chora w ferie?? kurcze, to współczuję:( ale jak masz jeszcze tydzień to trzeba jakoś solidnie wykorzystać! Ech też mam ochotę na jakąś zabawę, ale niestety chyba sie nie wybiorę nigdzie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dołączam do obserwatorów :)
    Bardzo fajnie tu u ciebie. ;)
    Ja niestety też choruję, a do ferii jeszcze daleko :(
    Życzmy sobie zdrowia nawzajem.
    Pozdrawiam i zapraszam na : http://marcepan94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tą piosenkę. ;)
    W wolnej chwili zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham tą piosenkę ♥
    Obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tą piosenkę. ;)
    ja też chora... Zaczęło sie w poniedziałek, a tu zero poprawy... A w poniedziałek zaczynają się u mnie ferie i nie zanosi się na poprawę.

    Zapraszam do mnie - z innej beczki – wywiad z Panem Rząsą – Dyrektor Reprezentacji ds. Komunikacji z Mediami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Powstała nowa ocenialnia, która zaczęła swoją działalność. Już teraz możecie zgłaszać się do oceny! Pamiętajcie, aby najpierw przeczytać dokładnie regulamin; nie chcemy nawału odmów! Poszukujemy również oceniających, którzy chcieliby oceniać razem z nami; więcej na ten temat w zakładce "Rekrutacja Otwarta" Zapraszam już teraz: odrobinakrytyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne tło, piękne zdjęcia i Ty :3 naprawde solidna praca na blogu ;3 Zapraszam do siebie http://podarta.blogspot.com , mam nadzieję, ze moj blog rowniez sie spodoba :)

    Zapraszam też do udziału w konkursie który aktualnie odbywa sie na moim blogu: http://podarta.blogspot.com/2013/01/styczniowa-loteria.html

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie niestety już po feriach;<

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog ! : )
    Strasznie mi się podoba
    Obserwujemy ?
    Zapraszam za mojego bloga z obrazkami + mój mały pamiętnik; ) ; )
    loveforeverskarbie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja ferie mam dopiero od 8 i się z tego bardzo cieszę:D

    OdpowiedzUsuń
  13. jeszcze kilka dni ferii zostało więc do dzieła :-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  14. Hey girl,
    If you like my blog and follow it via GFC, BL of FB leave a note and I'll make sure to follow back :)
    X, Ancia
    overdivity-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ZDRÓWKA!

    U MNIE NOWY WPIS!
    ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA! :)

    figh-for-your-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)