niedziela, 6 stycznia 2013

osobisty 'wybieg mody' - Laila

Cześć, cześć . :)
Dziś nietypowo, ale muszę zacząć robiś dobre uczynki . :)

No więc, mam zamiar zaprezentować wam takiego bardzo, bardzo fajnego bloga . Od dawana szukałam bloga, którego mogłbym polecić i znalazłam, bo mój wybór padł na dobrą i właściwą osobę . :)

Laila, po pierwsze to moja 100 obserwatorka i dzięki niej mój blog dobił do celu . :D
Po drugie, to młoda dziewczyna interesująca się intensywnie modą . Nawet ja osoba lubująca się w prostych stylizacjach znalazłam tam coś dla siebie . :D
Do koloru do wyboru, naprawdę .

Was kochane/ni też nakłaniam do tego, aby zajżeć na jej osobisty 'wybieg mody'.

Z każdą stylizacja prezentuje inny styl, raz jest grzeczna, elegancka, raz zwykła, codzienna, a potem niegrzeczna, a nawet groźna . Stwierdzam, bez wahania, że ma olbrzymie poczucie stylu . :) Ciekawymi połączeniami pokazuje, że nie warto się bać obważnych kolorów i obważnych łączeń, tylko to musi mieć jakieś sedno . :)

Po postach widać jej słabość do shortów i sweterków, ale również nie brakuje sukienek i spódniczek, typowo dziewczęcych . :)

Mi osobiście najbardziej spodobało się kilka stylizacji, wrzucję ich zdjęcia (oczywiście pożyczone od Laili) !



Nie są to wszystkie stylizacje, które wpadły mi w oko, ale było ich trochę za dużo . :)

Plus post, który prezentuje łatwe wykonanie, fajnego T-shirtu - Moustache diy .
+ mam małe pytanko, co do tej blogerki, bo czytałam na forach, że farba z takich ręcznie robionych ubrań schodzi . Jak to jest u Ciebie ?

A prawie zapomniałam, oto link, bo jej bloga ---> Laila 
~Nelia


PS. Mam nadzieję, że Lailo nie będziesz miała mi za złe, że 'pożyczyłam' od Ciebie parę fotek . Jeśli tak, to pisz, a zostaną usunięte . :)

10 komentarzy:

  1. Fajne ze doceniłas to w ten sposób! Nie każdego stań na takie coś!

    OdpowiedzUsuń
  2. witaj. ciekawy blog. obserwuję.
    zapraszam do mnie na nowy cykl o urodzie!
    http://nothingobliges.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł, fajnie, że tak ją doceniłas i podzieliłaś się tym z nami:) Jej ostatnia stylizacja jest świetna:) zaraz zajrzę, żeby obejrzeć więcej:D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne ma niektóre stylizację ;dd

    OdpowiedzUsuń
  5. amazing blog!!! i follow you now ;)
    i would love to follow me back because I really love your blog!!
    kisses
    http://blogcashmeremafia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnie zdjęcie jest ładne. :)
    Dziękuje za kom. i zapraszam ponownie.♥

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)