piątek, 18 stycznia 2013

When the lights go out .

Cześć, cześć !

Dziś szybko, bo chce się podzielić kolejnym blogiem. Tym razem kumpeli . :)

Prędzej miała konto na innym blogu, ale wyszło jak wyszło i zablokowali je tam . W sensie, że trzebabyło wyłączyć antywirusa, aby wejść, chore .

No więc tak, zaczyna od nowa . Pisze tą sama historą, którą ja już znam i naprawdę polecam. Chociaż nie znam jej zakończenie, to i tak wiem, że ono nas zakoczy . 

Ajlo jest pełna pomysłów, więc jest dużo zwrotów acji . Polecam, jeśli mi pozwoli pojawi się nawet fragment u mnie, żeby Was zachęciać . 
Dobra zostawiam Was z tym i  dopiero zaczyna, wiec nie odrazu krytykujcie . :)

Kochani są 3 zasady.

1. Czytajcie!
2. Komentujcie!
3. Obserwujcie!

Tak, więc zapraszam :

~Nelia
PS. Potem powpadam do was, bo teraz chciałam tak na szybko . :)

6 komentarzy:

  1. Obserwuję - liczę na rewanż :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Odwiedzę ;p
    ________________
    Czy mogę prosić
    o kliknięcie w
    link Oasap na końcu
    mojego
    nowego posta?

    Dziękuję z góry .

    OdpowiedzUsuń
  3. przeczytałam, właśnie komentuję i obserwuję :-*

    wpadnij do mnie, liczę na rewanż
    awesome-shadow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest .:)
    Zapraszam w wolnej chwili. :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)