wtorek, 1 stycznia 2013

2013 .


' Nigdy nikomu nie ufaj, (...), a tym bardziej ludziom, których podziwiasz. 
Bo nie kto inny, ale właśnie oni zadadzą ci najboleśniejsze rany . '

Hajka, mordeczki .
Nowy rok, nowym rokiem, ale ja już mam go dość .

Niby, 2013 i rok 18 dla rocznika 1995 (w tym mojej), ale jakoś nic mi sie nie kręci. Już koniec roku miałam zepsuty i raczej nic tego nie zmieni, prócz jednej osoby, która za każdym razem całkiwicie odmienia mój mały światek. Tylko problem tkwi w tym, że nie zawsze tak jak bym chciała.

Zawsze musi sie pojawić jego honor i dochodzi do burzy, z czego ja na tym cierpię i po nocach wypłakuję oczy . -.-

Dobra koniec tego ! Chciałabym Wam przedstawić moje 10 postanowień noworocznych . To zaczynam .


1. Schudnąć - obowiązkowo, bo brzuszek rośnie .
2. Być bardziej optymistyczna - to jest prawie nie wykonalne, ale warto spróbować .
3. Czytać, czytać i jeszcze raz czytać - bo mam za dużo nie przeczytanych książek . -.-
4. Nie marzyć, żyć, aby żyć - bo marzenia nie są niczego warte !
5. Osiądnąć swój cel - czyli przekonać JEGO, że miłość jest wszystkiego warta .
6. Mniej sie denerwować - narazie muszę to ograniczyć .
7. Nie wyrzywać się na innych - za często to robię . ;o
8. Ograniczyć jedzenie słodyczy - bo tyję . ;o
9. Uczyć się - bo musi być stypendium .
10. I na sam koniec najważniejsze - kochać, kochać i jeszcze raz kochać do śmierci .

A jak u Was NEW YEAR ? :>
~Nelia

8 komentarzy:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. o 10 super, udanego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. OOO ŚWIETNE! TEZ MUSZE ZREALIZOWAĆ PUNKT PIERWSZY ! :d

    OdpowiedzUsuń
  4. Co wchodzę na jakiegoś bloga i czytam postanowienia to każdy chce schudnąć, ja również! :D Oby się to spełniło :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja muszę zacząć być spokojniejsza hah;D
    Dziękuję za kom. i zapraszam ponownie. ♥

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)