czwartek, 3 stycznia 2013

2013 cz. 2


Hejka . :)

Wywnioskowałam, że jak były postanowienia, to i może takie podsumowanie roku przydałoby się .
Hmm no więc . :)

Po pierwsze : Spędziłam cudowne ferie z kumpelą i jej młodszym bratem, było epicko . Nasze wypady były cudowne . Aż chciałoby się to powtórzyć . ♥
Po drugie : Rok szkolny zakończył się sukcesem, z wszystkiego zdałam i nie byłam zamieszanaw żadną bójką, jak to ja,  więc kolejny sukces  . :)
Po trzecie : spędziłam cudowne ferie w towarzystwie moich najlepszych, za co im z całego serduszka dziękuję . 
Po czwarte : Moje zyczenie sie spełniło .
Po piąte : Znalazłazłam kogoś, kto zmienił moje życie, dzięki (czytaj po czwatre). 
Po szóste : Polubiłam reggae i rock, co jest sukcesem . :) Dzięki dwojgu bliskich mi osób .
Po siódme : Znów straciłam to na czym (na kim) mi zależało i zależy .
Po ósme : Zrozumiałam, że prawdziwych przyjaciół poznajemy w biedzie . I głupolu dziękuję Ci za to . ♥
Po dziewiąte : Zmieniłam się, nie wiem, czy na gorsze, czy na lepsze, ale mam nadzieję, że na gorsze . :)

No i chyba koniec i może takie małe podsumowanko zdjeciami . O proszę . :)

Wszystkie pory roku .   ♥
 
 Wiosną u prababci w ogródku . :)
Latem u koleżanki, w miejskowości, gdzie jeszcze rok temu mieszkałam . ♥
 
Jesienią Filip, maleńki kuzynek .  ♥
Zimą, w ciepłym domku, zabawa z aparatem - koleżanka . 

No i to chyba byłoby na tyle . :) Czytajcie i zaglądajcie, bo każdy komentarz sprawia mi przyjemność . :)

~Nelia.

14 komentarzy:

  1. to ostatnie zdjecie jest mega :)

    http://pennbury.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pomysł, żeby pokazać jedno zdjęcie z każdej pory roku:D ostatnie mega:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że zimą przebrałaś się za choinkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnie zdjęcie świetne! jestem 100 obserwatorką :))
    Obserwujemy? Ja już się dodałam :)

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O 100 . ;o Fajnie, dziękuję i niedługo post, z polecaniem Twojego bloga . :)

      Usuń
  5. ostatnie zdjęcie mega! zapraszam do siebie na nowy post fashion-shopping-inspiration.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnie zdjęcie jest mega ! :)
    Dziękuje za kom. i zapraszam ponownie. ♥

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)