czwartek, 12 września 2013

6.* Jarmarkowo

Cześć rybki :))

Nie mam kiedy pisać, ale to z powodu szkoły ! ;x

Jest jednak postanowienie, że co piątek będzie się pojawiać nowa notka !

Jedak dziś muszę wrzucić, bo jutro zaczyna się jarmark i będziemy szaleć :D 
Piątek - Ewelina Lisowska
Sobota - Ras Luta
Niedziela - Sylwia Grzeszczak

Trzeba trochę oderwać się od szkoły, niby chodzę dopiero 2. tydzień, a już mam dość ! Lol ;o Dziwna jesteem xd


W dodatku, jutro moja kochana przyjaciółka ma urodziny i to nie byle jakie, bo 18 ! 
Asieńko, kochanie moje wszystkiego najlepszego ! Możesz na mnie zawsze liczyć, kocham Cię. Szczęścia, miłości i spełnienia marzeń tych małych i tych dużych ! <3

Jutro tan, przez 3 dni ! Yow !

A jak u Was szkoła ? :)

Nelia .

poniedziałek, 2 września 2013

5.* Od koncertu do koncertu

Siemkaa mordki :)

Jak tam rozpoczęcie roku ? Jako klasa maturalna boję się wszystkiego .. LOL -.- w sumie to zrozumiałe, ale znając mnie trochę przesadzam ;x

W dzisiejszym poście podsumuję wakacje :)

Rozpoczęły się 28 czerwca, jak dla mnie data najlepsza z najlepszych :)

Wtedy po raz pierwszy z kolegą pojechaliśmy do Zielonej Góry na koncert, do tzw. klubu Studenckiego 'Wyspa', na Miuosha ! Do kiedy widziałam, że Miłosz wpadnie do Zielonej to chodziłam i namawiałam kogo się da ! Stwierdziłam, że nawet żebym miała jechać rowerem to pojadę ! xd 

Pojechałam i nie żałuję .. Do tej pory wspominam to jako najlepsze rozpoczęcie wakacji :) Miuosh dał świetny koncert, co prawda grał jeszcze w Górze i dopiero o 23 miał wejść na scenę to i tak się nie zawiodłam . Nigdy nie byłam na takim koncercie (a na paru już byłam :)) . Najbardziej podobała mi się prezentacja swoich idoli, m.in. Ryśka Riedla wokalisty Dżemu, puścił jeden z jego utworów .. Aż łezka zakręciła się w oku .. Mimo różnic gatunkowych, nie było osoby, która nie śpiewałaby wraz z tłumem , każdy to znał .. 

Niestety staliśmy daleko w tłumie i nie złapało nas na żadnym zdjęciu, chociaż może to i na szczęściee :)


Wakacje w Wichowie u Thalii, a potem u wujków też były cudowne :) Mimo wylanych łez było fajnie .. Nasze wieczorne spacerki i moje jaranie się pierwszą spadającą gwiazdą, albo rozmawianie przez telefon na strychu, bo tylko tam złapałam zasięg ;o Nie ma jak to wieś, odcięta od życia na cały tydzień ;x w prawdzie dwa tygodnie -.- Jedna myśl trzymała mnie tam, że TY tam jesteś, ale teraz to już chyba nie ważnee ..

Wakacje również zakończone powerem ! Spała u mnie Igusia, wraz z Ajlo pojechałyśmy do Szprotawy na Zeusa i Joteste (30 sierpnia) ! Tak na 5+ koncert ! Przed nim był jeszcze mniej znany TMK Piekielny, również zdolny raper :) Jednak Kamil przebił <3 Pobansowałyśmy, popiłyśmy, jednak nasz after był lepszy :) W sumie było super i powtarzamy 9 listopada, bo znów Zeus, tym razem u nas w Żaganiu i można wrócić piechotką ..

Holiday 2013 jak najbardziej udane, mimo wszelkich niedogodności i bólu ;p

Ymm .. Jaramy się dziarami Rutkowskiego :)
Jaramy się Wojtkiem :)

+ nowa ja z sesji z Anją - 30 sierpień :)
Nelia :)
PS. Jak Wam minęły wakacje ? I jak początek roku ? :) 

wtorek, 27 sierpnia 2013

4.* Przyjaźń

Hejka robaczki <3

Koniec wakacji się zbliża wielkimi krokami .. A ja nadal w lesie .. Książek nie mam, zeszytów też ;o Lipa, na całej linii ;x A jak u Was przygotowania ?

Dziś post o tym co według mnie jest najważniejsze w życiu każdego człowieka . Jest to wartość, moim zdaniem (oczywiście każdy ma inne) najważniejsza w życiu każdego z nas. Bez niej nie zbudujemy niczego.

Osobiście nie jestem osobą ufną, ale jeśli ktoś zyska moją przychylność to wygrał miliard, jeśli z kimś wojuję, to przegrał życie.

' Powiem jeszcze jedno ci, jak kasa cię kręci
Że przyjaźń to dla nas sprawa życia i śmierci ' <3

Teraz o moich robaczkach, które sprawiają, że świat ma kolorowe barwy ! :)

1. Iga - miłość od pierwszej gimnazjum, czyli od 2008 roku ! Mimo różnic i tak zawsze z Tobą będę, a Ty mała będziesz częścią mojego życia <3 Czasem się kłócimy, ale na tym polega przyjaźń, na wzajemnym zrozumieniu . Uwielbiam Cię za to ;* Łączy nas coś więcej niż przyjaźń, to jest siostrzana miłość, bez Ciebie wszystko byłoby takie nudne i szare ! Nie często się spotykamy, ale już niedługo razem będziemy mieszkać i bardzo cieszy mnie ten fakt ! Nasze wspólne wypady, nasze wspólne zakupy w biedrze, to jest to co sprawia mi radość .. Wspólnie będziemy koncertować, a zaczynamy już 30 sierpnia ! Rap day w Szprotawie ! Czyli wypad na Zeusa i plener u mnie .. 'Tylu rzeczy nie wiem na pewno, wątpię w coś nieustannie, ale kiedy robi się ciemno, wiem to na pewno... (noc jest dla mnie!) ' Dla nas ! <3

2. Ajlo - znacznie młodsza znajomość, ale również miłość od pierwszego wejrzenia, czyli od 2011 roku <3 Uwielbiam jej sarkastyczne podejście do świata i to, że sprawia wrażenie wychilloutowanego kwiatu na tafli jeziora, a wewnątrz jest jak oaza miłości otoczona pustynią wredoty, ale świat ma taki deficyt miłości, że trzeba się ukrywać. Nie możesz zostać sobą, bo staniesz się ofiarą ludzkiego debilizmu ! Za to ją wielbię daje mi nadzieję na lepsze jutro, a zarazem pomaga w przezwyciężeniu problemów. ty dajesz mi do tego właśnie tą moc, teraz dziękuję '.

3. Asieek - jeszcze młodsza, ale tylko w miesiącach :) W sumie było dużo spięć, ale wywołanych przez osoby, ktore nie powinny sie mieszać, albo przezemnie samą . Jestem jaka jestem, a że miektórzy ludzie znacznie wpłynęli na moją psychikę, ale to juz co innego. Przez nich stałam sie tym kim jestem ! Dziękuję Ci za cierpliwośc co do moich fochów . Jesteś bardzo podobna do mnie pod względem osobowości, tak samo bolą nas porażki, tak samo opijamy zwycięstwa. Wielbię Cię, bo podtrzymujesz mnie na duchu, gdy już brak jakichkolwiek alternatyw. ' Tętnią promile we krwi, stoisz vis-a-vis, otrzyj łzy i bądź przy mnie . '

4. Anja - dopiero w te wakacje się zbliżyłyśmy, ale stwierdzam, że jesteśmy różne, ale łączy nas ' miłość do liter, kiedy nie możemy usnąć ' . Książki, książki i jeszcze raz książki ! Głupawka też, przy Tobie nie da rady siąść i płakać. Gdy tylko Cię widzę od razu mordka mi się cieszy. Wprowadziłaś do mojego życia szczęście, które zaczynało już umierać wraz z korzeniami ! Wielbię Ciebieee, w każdym momencieee <3

5. Thalia - miłość od kołyski po grób ! Znamy się bardzo długoo, może być i 17 lat, jak żyjemy ! Mamy za sobą wiele kłótni, ale i wspomnień. Dużo pisania, bo dużo razem przeszłyśmy i mam nadzieję, że wiele wspaniałych chwil przed nami . Kocham Cię :)

6. Karo - przyjaźń od małego również ! Sąsiadko, mimo, że mieszkamy od siebie 25 km, to i tak uwielbiam te nasze odpały <3 A w szczególności to gdy jestem TAM ! <3 Siąść i pogadać, albo powroty ze szkoły rowerem ! Po prostu tęsknię za tym .. Zimą, zaspy, a mi kilometr do szkoły/na przystanek ! No epik ! Teraz to już nawet du.ci nie chce mi się ruszyć samej .. <3

7. Dav - jedyny chłopak ! Tak ! Wielbię to :D Synu mimo tego, że masz mnie czasem dość, to dziękuję Ci za to, że ze mną wytrzymujesz :) Ty i Twoje poczucie humoru zawsze mnie doprowadzą do niekontrolowanego śmiechu ! :)

8. Anett - największa miłość tego roku ! Jej trywialne podejście do świata trzyma mnie na powierzchni! Po prost jest jedna z nielicznych osób dzięki, którym się uśmiecham ! Zawsze poprawi humor swoim sposobem bycia, osoba jak dla mnie bardzo ważna <3

'ich miłość do mnie tu wyraźnie czuje 
nie umiem tego wyrazić w słowach, 

kocham was nie zawiodę, dziękuję.'

Nelia <3

PS. Podoba Wam się muzyka w tle ? :D

czwartek, 22 sierpnia 2013

3.* Uzależniona ..

Cześć kochani <3

Dziś z luźnym postem ;p Często ludzie mówią, że mają uzależnienia .. Jak każdy, ja mam ich parę. Bez tego nie wytrzymam ani dnia, ani godziny, ani minuty, ani sekundy.

Po pierwsze:
1. Jestem kofeinoholikiem - brzmi to śmiesznie, ale kawa to priorytet! Przestaję pić jest dobrze, ale wypiję jedną po długim niepiciu, to niech się dzieje co chce, ale muszę wypić kolejną .. NAŁÓG ! Śmieszne, ale prawdziwe.

Po drugie:
2. Jestem muzykoholikiem - kolejny absurdalny nałóg .. Można myśleć, że wyolbrzymiam, ale nie lubię ciszy, nawet w tle musi coś lecieć, bo jest mi tak pusto. W dodatku nie potrafię siedzieć przy komputerze bez moich ukochanych utworków lecących na słuchawkach .. To coś co lubię! Dodając do tego, że gdy puszczam mój rap to rozpływam się i nic mnie nie rusza <3



Po trzecie:
3. Jestem rapoholikiem - nałóg wywodzący się od tego wyżej. Muzyka swoją drogą, ale ja ćpam rap <3 Jestem tolerancyjna co do innych gatunków, ale te 3 litery zawsze będą priorytetem w moim życiu. Od małego brzdąca na głośnikach ! Koncerty, bansy i flow to jest to ! Miuosh, Małpa, Zeus, Pih, TMK, O.S.T.R <3


Po czwarte:
4. Jestem ksiażkoholikiem - nałóg? Chyba choroba psychiczna xd Bez książki NIGDZIE, podkreślam 'nigdzie' się nie ruszam ! Fantastyka to gatunek przeze mnie wielbiony, ale ostatnio nawet i tanie romanse zyskują przychylność, gusta się zmieniają. xd

Po piąte:
5. Jestem Igoholikiem - pytając się przyjaciółki jakie mam nałogi, ona do mnie 'mnie'. Ma racje, głupio się przyznać, ale to prawda ! Nie często się widujemy, ale jeśli już, to nie możemy się nagadać.. Albo tony rozmów na fb .. Teraz jest plus, że mam tanio do plusa, wiec będę ją dość często dręczyć telefonami. Aż w końcu powie 'Keluś ogarnij dupe !' . < 3

Po szóste:
6. Jestem toboholikiem - nie ma dnia, godziny, miejsca, żebym o Tobie nie myślała .. Jesteś oczkiem w mojej głowie, częscią mojego życia .. Gdybym mogła ćpałabym cię 24/7 .. Trzeba to pokonać i iść
na odwyk ;x


No to Ave mordki, wielbię Was <3
Nelia :)

niedziela, 18 sierpnia 2013

2.* Rodzinnie ..

 Siemaneczkoo :D

Przez ten czas niepisania brakowało mi tego wszystkiego, po prostu jak nigdy ;o Jestem osobą nad wyraz skrytą i zazwyczaj zależy mi na dyskrecji .. A tutaj .. Mogę się wypisać ..

To mi pomaga .. :)

Tym bardziej, że ostatnio tyle się działo .. Ale jest jeden sukces ! Tak <3 Jest ktoś dla kogo poświęcę wszystko .. Dosłownie, może ta osoba jeszcze tego nie rozumie, ale mam nadzieje, że to pojmie .. Musi zrozumieć przynależność jej życia do mojego .. Niestety, trochę się pomęczy, ale gra jest warta świeczki ..
Jestem zdeterminowana co do niej i poczekam na nią, tylko proszę o jedno, żeby przy mnie była, bo jest znaczną częścią mojego życia <3

Dobra wrócę do tego co jest tu i teraz ! Hm .. Przedstawię Wam, moje rodzeństwo <3
Siostry – Lusię i Julkę, oraz brata – Cygana <3

Niestety na opublikowanie zdjecia rodzonej sis, nie dostałam pozwolenia ;x

Jak ich nie kochać < 3 Moje serduszka :)

W dodatku stwierdzam, że muszę znaleźć motywację i chęć do pisania tutaj, bo z tym narazie jest cienko, mam nadzieje, że mi pomożecie <3

Nelia




poniedziałek, 12 sierpnia 2013

1.* Come back

Hejkaaa :D

    Znów ja :D Ale chciałabym zacząć wszystko od początku :)
To jest w pewnym sensie notka wstępna, zapowiadająca przedsmak reszty :)

Pewnie mnie znacie, ale zacznę jeszcze raz :)

Jestem Kornela, nie Kornelia (dla mnie to dwa różne imiona ;p) . Mam 17 lat (rocznikowo 18, ale pech chciał, że urodziłam się 31 grudnia ;/) . Mieszkam w niewielkiej mieścinie (?! prawie wieś), w Żaganiu . Uczęszczam do tutejszego liceum. Ten rok szkolny zapowiada sie imponująco, ponieważ Matura za pasem, a ja nadal w tyle ;o 

Matura, hmmm .. Zdaję dodatkowo, z biologi i chemii, może jeszcze z matmy (rozszerzenia) . To jest mój świat :) Świat cyferek i wzorów, lubię to i nie śmiem z tego zrezygnować :) Drzwi stoją otworem, farmacjo przybywam :D

W wolnym czasie czytam (fantastyka przede wszystkim), jestem typowym molem książkowym ! :D Często też robię zdjęcia, które zyskują uznanie znajomych ;o Mam obsesję na punkcie moich roślinek xd Po prostu to moje ukochane dzieciaczki <3 Słucham rapu, sporadycznie reggae i rocka. RAP to jest to ! :D

Jestem osobą dość specyficzną, Ci co mnie znają wiedzą na co mnie stać :) Na równi kocham i nienawidzę, mam humorki, jestem wredna i bezczelna, ale jeśli ktoś zyska moja sympatię niech tego nie psuje, bo zyskał coś więcej niż przyjaźń . 

Jak narazie to wszystko :) Kocham Was mordeczki ;*
Nelia :)

Big back ! :D

Sie, sie, sie, siemmaa :D

Wracam z nową dozą notek, ale najpierw będzie zmiana wyglądu bloga .. :)

Notki będą się pojawiać sporadycznie, ale co najmniej 2 w tygodniu to NA PEWNO ! :D

Mam nadzieję, że wrócicie do mnie i będziecie czytać :D Od dziś zaczynam ! 


CZAS .. START ... 

Pierwsza notka już dziś wieczorem, obiecuję do Was wracać <3

Ave .. KOCHAM Was . 
Nelia <3

wtorek, 5 marca 2013

Czas .. START !

Hej, hej mordeczki . :)

Od niedawna, w sumie od soboty, na naszym projektowym blogu wisi pierwszy post . Zachęcam do czytania, w imieniu swoim, Ajlo i Anji .

Pierwszy recenzyjny post dotyczy kontrowersyjnej książki, czyli .. Uwaga, uwaga ..

'Piećdziesieciu twarzy Greya' !


Opinia najmłodszej z nas jest .. Dobra sprawdźcie sami . :)

Oto link ! :D

Projekt Ajlo ft. Nelia

Zapraszamy do czytania kochani . :)

~Nelia

poniedziałek, 25 lutego 2013

Projekt Ajlo & Nelia

Siemaneczko rybeczki . <3

Co tam u Was ? Stęskniłam się za tym, ale odkąd wróciłam do szkoły, nie mam na pisanie tutaj czasu . ;x
Ale postaram się nadrobić . :)

Tym bardziej, że rusza inicjatywa moja i przyjaciółki (gościnnie Anja).
No wiec wtejemniczę Was zakładamy wspólnego bloga . :D Takiego wedle naszych zainteresowań .

Przedewszystkim chcemy się podzielić naszymi opiniami na temat książek, filmów, muzyki i życia . Taki blog problemowy . :)

Postaramy sie zestawić 3 różne oblicza: głupiej i uległej blondynki, chamskiej i zawsze nie zadowolonej rudej oraz obiektywnej i czasem krytycznej brunetki .
Oczywiście dziewczyny bez obrazy, ale chodzi mi o kontrast . :)

Gdy tylko projekt ruszy od razu podaję linka i mam nadzieję, że juz od pierwszych notek będziecie nam towarzyszyć i wspierać . :)

Bylibyście chętni poczytać taiego bloga ?
~ Nelia
PS. Gdy tylko pojawi sie notka wrzucam link . :)

poniedziałek, 21 stycznia 2013

Łukasz 'Małpa'

Siemaneczko . :D
Ferie feriami, a ja nawet nie mam kiedy tu zajrzeć . ;o
Masakra . :D No już tydzień zleciał i ostatni leci . No rycze . ;| Nie dość, ze jestem chora i całe ferie w domu, to jeszcze tak szybko minęły. ;|

Wgl chce sie pobawić, kurde karnawał jest . :D Nie ?
A niee ostatnio na Małpie byliśmy . :D Hahahaha . Nasz idol . xd
Nawet sie nie zastanawiałam, Łukasz zawsze spoko . :D Było tak fajnie, że mogłaby stać tam całą wieczność . :D Niech znów do nas wpadnie, będzie ekstra . 

No jak ktoś się lubuje w rapie (tak jak ja, czyli słucha muzyki nie rozumie tekstu - nie no żart xd) to zna . :D
Ale co jak co Zeus mógłby zawitać . Ooo, albo Pezet . Jaaa . <zakochany>
Mam bzika na punkcie tego typu muzyki .

Jak to ktoś powiedział, lubię po bansować . xd
Dobra zostawię Was z nutką, bo my ją uwielbiamy . :D

' pozwól, że opowiem ci o znajomości
 która trwa chociaż nie jest pewna swojej przyszłości
 jednak pozwala pisać mi teksty o miłości
 prawie tak intensywne jak kolor jej paznokci '

A i Proxmite też od Mały, bo on tak jednym z wokali był . Uwielbiam . :D

   Nelia .
PS. Zapraszam na When the lights go out <3, warto poczytać . :D

piątek, 18 stycznia 2013

When the lights go out .

Cześć, cześć !

Dziś szybko, bo chce się podzielić kolejnym blogiem. Tym razem kumpeli . :)

Prędzej miała konto na innym blogu, ale wyszło jak wyszło i zablokowali je tam . W sensie, że trzebabyło wyłączyć antywirusa, aby wejść, chore .

No więc tak, zaczyna od nowa . Pisze tą sama historą, którą ja już znam i naprawdę polecam. Chociaż nie znam jej zakończenie, to i tak wiem, że ono nas zakoczy . 

Ajlo jest pełna pomysłów, więc jest dużo zwrotów acji . Polecam, jeśli mi pozwoli pojawi się nawet fragment u mnie, żeby Was zachęciać . 
Dobra zostawiam Was z tym i  dopiero zaczyna, wiec nie odrazu krytykujcie . :)

Kochani są 3 zasady.

1. Czytajcie!
2. Komentujcie!
3. Obserwujcie!

Tak, więc zapraszam :

~Nelia
PS. Potem powpadam do was, bo teraz chciałam tak na szybko . :)

niedziela, 6 stycznia 2013

osobisty 'wybieg mody' - Laila

Cześć, cześć . :)
Dziś nietypowo, ale muszę zacząć robiś dobre uczynki . :)

No więc, mam zamiar zaprezentować wam takiego bardzo, bardzo fajnego bloga . Od dawana szukałam bloga, którego mogłbym polecić i znalazłam, bo mój wybór padł na dobrą i właściwą osobę . :)

Laila, po pierwsze to moja 100 obserwatorka i dzięki niej mój blog dobił do celu . :D
Po drugie, to młoda dziewczyna interesująca się intensywnie modą . Nawet ja osoba lubująca się w prostych stylizacjach znalazłam tam coś dla siebie . :D
Do koloru do wyboru, naprawdę .

Was kochane/ni też nakłaniam do tego, aby zajżeć na jej osobisty 'wybieg mody'.

Z każdą stylizacja prezentuje inny styl, raz jest grzeczna, elegancka, raz zwykła, codzienna, a potem niegrzeczna, a nawet groźna . Stwierdzam, bez wahania, że ma olbrzymie poczucie stylu . :) Ciekawymi połączeniami pokazuje, że nie warto się bać obważnych kolorów i obważnych łączeń, tylko to musi mieć jakieś sedno . :)

Po postach widać jej słabość do shortów i sweterków, ale również nie brakuje sukienek i spódniczek, typowo dziewczęcych . :)

Mi osobiście najbardziej spodobało się kilka stylizacji, wrzucję ich zdjęcia (oczywiście pożyczone od Laili) !



Nie są to wszystkie stylizacje, które wpadły mi w oko, ale było ich trochę za dużo . :)

Plus post, który prezentuje łatwe wykonanie, fajnego T-shirtu - Moustache diy .
+ mam małe pytanko, co do tej blogerki, bo czytałam na forach, że farba z takich ręcznie robionych ubrań schodzi . Jak to jest u Ciebie ?

A prawie zapomniałam, oto link, bo jej bloga ---> Laila 
~Nelia


PS. Mam nadzieję, że Lailo nie będziesz miała mi za złe, że 'pożyczyłam' od Ciebie parę fotek . Jeśli tak, to pisz, a zostaną usunięte . :)

czwartek, 3 stycznia 2013

2013 cz. 2


Hejka . :)

Wywnioskowałam, że jak były postanowienia, to i może takie podsumowanie roku przydałoby się .
Hmm no więc . :)

Po pierwsze : Spędziłam cudowne ferie z kumpelą i jej młodszym bratem, było epicko . Nasze wypady były cudowne . Aż chciałoby się to powtórzyć . ♥
Po drugie : Rok szkolny zakończył się sukcesem, z wszystkiego zdałam i nie byłam zamieszanaw żadną bójką, jak to ja,  więc kolejny sukces  . :)
Po trzecie : spędziłam cudowne ferie w towarzystwie moich najlepszych, za co im z całego serduszka dziękuję . 
Po czwarte : Moje zyczenie sie spełniło .
Po piąte : Znalazłazłam kogoś, kto zmienił moje życie, dzięki (czytaj po czwatre). 
Po szóste : Polubiłam reggae i rock, co jest sukcesem . :) Dzięki dwojgu bliskich mi osób .
Po siódme : Znów straciłam to na czym (na kim) mi zależało i zależy .
Po ósme : Zrozumiałam, że prawdziwych przyjaciół poznajemy w biedzie . I głupolu dziękuję Ci za to . ♥
Po dziewiąte : Zmieniłam się, nie wiem, czy na gorsze, czy na lepsze, ale mam nadzieję, że na gorsze . :)

No i chyba koniec i może takie małe podsumowanko zdjeciami . O proszę . :)

Wszystkie pory roku .   ♥
 
 Wiosną u prababci w ogródku . :)
Latem u koleżanki, w miejskowości, gdzie jeszcze rok temu mieszkałam . ♥
 
Jesienią Filip, maleńki kuzynek .  ♥
Zimą, w ciepłym domku, zabawa z aparatem - koleżanka . 

No i to chyba byłoby na tyle . :) Czytajcie i zaglądajcie, bo każdy komentarz sprawia mi przyjemność . :)

~Nelia.

wtorek, 1 stycznia 2013

2013 .


' Nigdy nikomu nie ufaj, (...), a tym bardziej ludziom, których podziwiasz. 
Bo nie kto inny, ale właśnie oni zadadzą ci najboleśniejsze rany . '

Hajka, mordeczki .
Nowy rok, nowym rokiem, ale ja już mam go dość .

Niby, 2013 i rok 18 dla rocznika 1995 (w tym mojej), ale jakoś nic mi sie nie kręci. Już koniec roku miałam zepsuty i raczej nic tego nie zmieni, prócz jednej osoby, która za każdym razem całkiwicie odmienia mój mały światek. Tylko problem tkwi w tym, że nie zawsze tak jak bym chciała.

Zawsze musi sie pojawić jego honor i dochodzi do burzy, z czego ja na tym cierpię i po nocach wypłakuję oczy . -.-

Dobra koniec tego ! Chciałabym Wam przedstawić moje 10 postanowień noworocznych . To zaczynam .


1. Schudnąć - obowiązkowo, bo brzuszek rośnie .
2. Być bardziej optymistyczna - to jest prawie nie wykonalne, ale warto spróbować .
3. Czytać, czytać i jeszcze raz czytać - bo mam za dużo nie przeczytanych książek . -.-
4. Nie marzyć, żyć, aby żyć - bo marzenia nie są niczego warte !
5. Osiądnąć swój cel - czyli przekonać JEGO, że miłość jest wszystkiego warta .
6. Mniej sie denerwować - narazie muszę to ograniczyć .
7. Nie wyrzywać się na innych - za często to robię . ;o
8. Ograniczyć jedzenie słodyczy - bo tyję . ;o
9. Uczyć się - bo musi być stypendium .
10. I na sam koniec najważniejsze - kochać, kochać i jeszcze raz kochać do śmierci .

A jak u Was NEW YEAR ? :>
~Nelia