niedziela, 16 grudnia 2012

Zielono, a nie czerwono mam NA głowie ♥

Siem, siem . Kochani, miałam pisać, a tym czasem zbliżają się święta, a ja dalej jestem w lesie.

Ale tak jakoś wyszło, dużo się dzieje i moje ostatnie kary, koncert, moja niechęć do życia. Dużo by opowiadać . Wiem, jestem głupia, ale jakoś nie mogę ogarnąć tego mojego zagmatwanego życia, a czasami to już nie mam kompletnie siły.

Dobra zmieniam temat ostatnio tak jakoś się działo, że trochę zmieniłam image . xd
Byłam u fryzjera zafarbowałam się i mam grzywkę . ^^

Wrzucę fotkę .
Ja to ta w czapce, bez warkoczy . :D Nie mam lepszego zdjęcia, tylko ze Szlachetnej Paczki. Chyba, że, a dobra nie . :D

Wiem takie nijakie, ale ono odzwierciedla mnie . :D Też jestem nijaka . :)
Grzywka tutaj mi się tak z wichrowała zresztą jak zawsze, ale dużo osób mówi, ze mi pasuje więc i ja się tego trzymam . Jak narazie ! 
Najwyżej później się wścieknę i ją odetnę, ale to później . Czekam na reakcję kolegi, zobaczymy czy jemu spodoba się mój nowy ryjek . :D 
Jak to pewna osoba stwierdziła jestem Paskuda, ale ja to wiem i za to ją (dokładniej jego) kocham .  

~Nelia

11 komentarzy:

  1. No Kornelio moja, obserwuję:D w takim razie :)
    Ładnie wyglądacie, u nas też była szlachetna paczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki ;> dużo osób mi mówi, że wyglądam na młodszą, ja jakoś tego nie widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tu masz już zafarbowane włosy, tak? :D Ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post!
    Would you like to follow each other? Come follow me and I’ll follow back for sure!
    http://fashionbyelena.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  5. Ohh I really like this!

    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Grzyweczka na bok czy źle widzę?:D Ech ja to zawsze miałam z nią problem:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy ona ma być prosto, ale mam problem w ułożeniem, bo nigdy jej nie miałam . :)

      Usuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)