środa, 5 grudnia 2012

' zależało mi na nas, miało być łatwo '

' I możesz mi wierzyć - tęsknię po ludzku tylko do Ciebie '

Jako, że większość jara się nowy albumem Zeusa, a ja psychofanka  Hip-hopu . Muszę to zrecenzować, bo moim zdaniem nic lepszego nie mogło mnie spotkać pod koniec tego roku, jak tylko przesłuchanie nutek, które zawierają w sobie prawdę . :)

'Zeus. Nie żyje' ? Ale, że co ? ;o Na początku takie pytanie, gdy wśród moich znajomych pojawiał się temat płyty. To wydali jego pośmiertną płytę, czy o co chodzi . 
Na szczęście, żyje i ma się dobrze . Jak się cieszę . JARAM SIĘ ! xd

Ogólnie, to słucham wszystkich HH, ale ostatnio moją uwagę przykuł Zeus, który dość często pojawiał się na fejsie . Również do przesłuchania skłonił mnie kolega, który już od dawna zasłuchuje się w jego tekstach.

Pierwszą przesłuchaną była 'Hipotermia' i to właśnie ona podbiła moje serce. Aż głupio się przyznać, ale odzwierciedla mnie . Co jak co, ale singiel jest niebezpiecznie prawdziwy, po prostu idealnie odzwierciedla mnie i moje rozterki . Chociaż na pewno nie tylko ja czasami chciałabym się zabarykadować w pokoju. W głowie wtedy pojawiają się setki głupich pomysłów i bluźnierstw. 

Kawałek zdecydowanie zdobywa tysiące serc, bo jest taki prawdziwy . Zeus potrafi w tym kawałku uświadomić, że są chwile, gdy każdy ma jakąś załamkę i świat się wtedy wali . Jedynym ratunkiem jest samobójstwo, do którego każdego ciągnie. Smutki również topi w alko, ale to nic nie daje, potrzeba czegoś więcej. Z dnia na dzień staje się coraz bardziej nieczuły, ale ciągle myśli o niej, że wróci i nie chce się zabijać, bo ma ciągle nadzieję. Uważa się za szaleńca, który ciągle wierzy tylko, że to nie koniecznie musi się przekładać na życie , bo może umrzeć sam  . I..

'Jak teraz, lecz wiem bo przekonałem się nie raz,
Że nie ma co wychodzić z kina, póki trwa seans...'


Reszta kawałków również świetna i zasługuje na uwagę, ale nie chcę się rozpisywać . :) 
Oto cały album :
  1. "Znasz mnie"
  2. "Mr. Underground"
  3. "Hipotermia"
  4. "Śnieg i lód"
  5. "Symfonia smaków"
  6. "ODP."
  7. "Lekcja patriotyzmu"
  8. "Kobiety swoich mężczyzn"
  9. "Muzyka, miłość, przyjaźń"
  10. "Obcy sufit"
  11. "Świt"
  12. "Słońce"
  13. "Tony Halik"
  14. "Strumień"
  15. "Gwiazdy"
A  może Was jakiś kawałek urzekł ?
~ Nelia

10 komentarzy:

  1. kocham rap, ale Zeus mnie nie jara szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja słucham trochę innego rodzaju muzyki ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubię tego rodzaju muzyki...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój chłopak gdyby tego posłuchał to byłby zachwycony:) Mi też czasem wpadnie coś w ucho z tego rodzaju muzyki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. love this post and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też się jaram rapem <3 . Także piona! Z tego albumu Zeusa jakoś numer 8 mi przypasował, choc nie tylko..
    Jako, że koleżanka podziela moje hiphopowe sympatie to dodaję to obserwowanych ;).

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)