czwartek, 20 grudnia 2012

' Słuchaj jednego głosu, który zwiastuje zmianę '

Się ma . :)

Jutro koniec świata, a ja chciałabym wrzucić taki pościk, który ma za zadanie podsumować całe moje życie. Choć głupio wyjdzie, jak nie będzie końca świata, ale to już lipa. Mój świat się kończy, trzeba zaczynać wszystko od nowa

Bo każdy koniec jest czegoś początkiem, co nie ?

No ja wyznaję taką zasadę, a akurat dziś wszystko się spieprzyło i teraz to tylko muszę żyć z dnia na dzień, bo planowanie zawsze nie wychodzi po mojej myśli
No problemy w życiu, jeszcze chamskie zachowanie osoby którą się kocha . No pozdro  Nic na to nie poradzimy . 

Zresztą jutro koniec szkoły też, w końcu odpocznę trochę . Mam dość tego nawału pracy i wgl, dużo się dzieje . -.- Ale co jak co jestem z siebie dumna . :D Moja średnia nie jest taka zła . :) Myślałam, że będzie gorzej, a jednak . 
Chociaż wiadomo lepiej też może być, ale no nic, trzeba luzować . Może na następny semestr . :)

4,38 i jestem geniuszem .  Jak na  liceum to nie tak źle, spadłam, tyko niewiele . :) W gimnazjum zawsze powyżej 4,78, a w LO przekraczam 4,0 to jest mega . :D Ale w mojej licealnej karierze to bardzo dużo . :)


I'm so happy . 

Jutro tylko 3 lekcje, po 30 min . Mrrr. Cudownie . :) Jeszcze mikołajkowe prezenty . :) No wiem co dostanę, ale się nie chwalę, może jutro . :) O ile nie będzie końca świata . :D

A jak u Was średnia i przygotowania do świąt ? :)

~Nelia .

19 komentarzy:

  1. cóż za pozytywne zdjęcie, średnia 5.2 :) przygotowania średnio :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszyscy o tym końcu świata, ciekawe... :)
    Miłego dnia jutro!

    P.S Obserwuję,zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. czekolada poprawia mi humor, od zawsze na zawsze C:

    OdpowiedzUsuń
  4. I liked your blog, I follow you!
    and if you like mine I hope you like pretty follower :) a kiss!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdy widzę czekoladę, zawsze się uśmiecham ;)
    Więc, dziękuję, że sprawiłaś, że na mojej smutnej buzi pojawił się właśnie uśmiech ;)

    Pozdrawiam,
    http://liamelouise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. No i jednak końca świata nie było:P Oj co do tej średniej w liceum to faktycznie, chyba jest wiele osób, którym wtedy ona spada:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi wychodzi średnia trochę mniejsza od Ciebie, a jestem w 1 gimnazjum, hahha :D

    OdpowiedzUsuń
  9. lovely post :)
    like your blog,would You like to follow each other ? just let me know dear :)
    XO MP


    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo moja ulubiona czekoladka.:D
    A bloga sobie poobserwuję.:P

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)