poniedziałek, 24 grudnia 2012

' Let it snow '


' Transfery snów w moich uszach,
download prawdy,
źródło dobrych newsów . '

(R. Riodan 'Percy Jackson')

Zimowo i bezśnieżnie witam . :D
Jakoś nie umiem załapać tej świątecznej atmosfery. -.- Tak dziwnie jakoś . 
Jedynie ta nutka jakoś tak mi się uśmiecha . :)
Co jak co, ale to chyba najlepiej odzwierciedla moje poczucie świąt . xd

Ale pochwalę się, tym co dostałam . :D
Pierwsza - 'Cień Wiatru' od mojej kochanej Ann . :) Na wigilę klasową .
Druga - 'Więzień nieba' od Mikołaja . :D Wiadomo, grzeczna byłam . ;pp 


Nie wiem, czy ktoś z Was to czytał, jesli tak to poradźcie, czy warto to wgl otwierać ? :>
Zresztą pewnie i tak zacznę czytać . I jak przeczytam, to może mała recenzja . :D Co Wy na to ? :>

~Nelia .

14 komentarzy:

  1. Taak, zima i święta bez śniegu to nie to samo - ja także nie mogę załapać tej atmosfery. ;/

    Fajna piosenka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie również bezśnieżnie a do tego zapowiadają że jutro ma być +10stopni:/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tą piosenkę. ;D
    Zapraszam w wolnej chwili. :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam, ale te okładki przemknęła mi przed oczami, ale w tym świątecznym czasie można sięgnąć po jakąś książkę! Raz znalazłam jakąś starą książkę od mojej mamy z niezbyt ciekawą okładką, a okazała się świetna! Lecz pierwsze strony mogę być nudne, więc trzeba być cierpliwym ;D

    Pozdrawiam LL,
    http://liamelouise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny prezent ! :)
    wesołych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cztalam cien wiatru i bardzo goraco polecam, mimo ze jest trudno ksiazka do czytania, ale wciaga! zapraszam do mnie pojawila sie nowa notka. Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  7. wesołych i spokojnych świąt !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam :)
    Ja tam się cieszę, że nie ma śniegu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam o pierwszej książce, ale nie mialam okazji przeczytać, z chęcią zobaczę jakąś recenzję na jej temat:)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam okazji czytać tej książki, jeżeli Ty to zrobisz koniecznie napisz recenzję:))

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)