niedziela, 4 listopada 2012

Zobaczcie sami .

Siemaneczko misiaki .

Dawno tu nie byłam i pewnie jak większość zauważyła zmieniałam całą oprawę bloga i sam adres . Zmiana adresu spowodowana przez koleżanki, które źle interpretowały notki i przeinaczały je na swoje . 

Zresztą nie mam sie czym przejmować, nawet jak znajdą to mam je gdzieś, to moje życie i nikt mi nie będzie gadał co mam robić i mną drygował . :D Noo tak, bo nie ma jak to być pomiotem "najważniejszej", która uważa się za boga . 'Jestem Bogiem wyobraź to sobie', aż ten cytat prosił się o umieszczenie go tutaj . :D Ale nie rozmieniam się na drobne, bo mi się nie chce . :)

Ogólnie, zajdzie tu wiele zmian, także czasami możecie nie poznać bloga.
Po kolei :
1.  Zmieniać się będzie cały czas oprawa bloga, bo jak dla mnie nie jest doskonała .
2. Postaram się częściej pisać .
3. Pojawiać się będą notki, nie tylko dotyczące życia, ale też recenzje (książek, filmów, a może i nawet płyt).
4. Imiona w notkach zostaną pozmieniane, żeby nie było, że  mnie znacie .
5. Pozostaję anonimowa, dla nowicjuszy, Ci z Was co mnie znają już muszą pozostać .
6. Dostałam wiadomość z prośbą polecania blogów, które czytam (oczywiście z wielką chęcią - więcej info pojawi się wkrótce) .
7. Prawdopodobnie, za prośbą kumpeli będą dodawane cytaty, które wpadną mi, jej o oko.
8. Każda notka spowita będzie jakąś nutką, lub obrazkiem nawiązującym do tekstu .
9. Każdy komentarz mile widziany, ale jak nie czytałeś, to się nie kompromituj !
10. (ostatnie) Jeśli wyrazilibyście chęć czytania moich opowiadań, to raz na jakiś czas mogę coś wrzucić, ale to zależy od Was - zresztą zaraz wrzucę sondę . :)

+ Masz zastrzeżenia do bloga - pisz !
+ Masz pomysły na rozkręcenie bloga - pisz !

Miło, że czytacie i komentujecie, dla Was aż chce się pisać .
Dziękuję !

Z poważaniem, Nelia . 

1 komentarz:

  1. Z wielka przyjemnością poczytałabym opowiadania :D (wiem, że z boku jest sonda, ale przeglądarka nie ze ze mną współpracować i ją źle wyświetla)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)