niedziela, 25 listopada 2012

Widzieć świat w czerwonych okularach .

Eloszka . :D

Co tam u Was ? :>

Mam do was małe pytanko i liczą się szczere odpowiedzi . :D Nie bać się . xd
Chodzi m.in. o dobrą farbę do włosów . Od dawna poszukuję tej jedynej i jak na razie zawsze używam tych z niższych półek, ale one niszczę mi włosy . I teraz chcę postawić na coś lepszego !

Słyszałam i czytałam wiele wypowiedzi na temat farm z Palety, które niszczą włosy (i to prawda, bo sama nimi farbuję i mam okropne włosy).
Ale podobno Syoss, Loreal i Garnier też maja dobre, tylko ponoć ta ostatnia firma to jakoś ma słabe, bo mówią, ze się zmywają, jak szamponetki, a ja tak nie chcę . ;x
Chodzi mi o taki ładny czerwony kolorek, bo trzeba zmienić się trochę za miesiąc (i trochę) 17 urodziny więc trzeba zacząć nowy etap w życiu, tym bardziej, że już dzień później rocznikowo nam 18 . xd
Jeszcze wszystko zaczynam od nowa i musze naprawić reputację, bo moje postępowanie było naprawdę karygodne . Zresztą już pewna osoba nie będzie mi zaśmiecać życia, więc czas na metamorfozę .

I tak chcę coś takiego, może być ciemniejszy, byleby czerwony . :D
Ogólnie to dodałabym jeszcze ciemniejsze (najlepiej czarne końcówki), co o tym sądzicie ?
~Nelia

17 komentarzy:

  1. Kiedys farbowalam szamponem koloryzującym Palette. to nie byl dobry pomysl ;p wpadac mi zaczely... :/ ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już też obserwuję :) kurdee, szkoda włosów, jesteś pewna że chcesz farbować :) ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam rozjaśnione końcówki na blond. :>
    Zapraszam w wolnej chwili. :>

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kolorek ten ze zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tylko farbowałam sie 2 razy szamponetka. szkoda mi włosów jeszcze na farby.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się takie włosy strasznie podobają, ale w farbach nie mam doświadczenia xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Garnier ma bardzo fajne produkty , które starają się zminimalizować niszczenie się włosów .

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie Ci w takich włosach <3333

    OdpowiedzUsuń
  9. faktycznie rewelacyjny ten odcień na zdjęciu;) według mnie do tego czarne końcówki to już było by przekombinowane jednolity kolor jest super;)

    OdpowiedzUsuń
  10. love your hair!

    following you now, hope you'll follow back!

    http://fromparis-with-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam czerwone włosy, sama zrobię sobie ten kolorek w wakacje ;)

    Jeśli masz czas to zajrzyj do mnie ♥
    imemmanuelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. czerwone i rudy włosy sa mega!
    super blog.
    pozdrawiam i zapraszam do obserwowania.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kolorek:)
    Też ostatnio myślałam nad zafarbowaniem się tym kolorze ale nie mam odwagi:)

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)