czwartek, 22 listopada 2012

' Keep me in your memory, leave out all the rest '

Czee, mordeczki . :)
Obiecałam sobie, że posty tu będą się pojawiać regularnie, czyli tak chociaż 2-3 razy w tygodniu, a jak dam radę, to może i nawet dzień w dzień . Jupii . 

Od niedawna zaczęła się lubować w Linkin Park, za sprawą mojej The Best .  Kocham ich, prawie cała dyskografia na kompie i jestem gość .
Znacie to ?

W poprzednim pości pisałam o moich rozterkach miłosnych, natomiast dziś chciała wrzucić na tapetę temat lekko nawiązujący do poprzedniego posta, ale nie do końca . Gdyż to właśnie Ł. był powodem kłótni między mną, a koleżankami. Bo one były zbyt nachalne, a ja zbyt chamska . Tak, przyznaję się do tego, jestem potwornie głupia, jak mogłam nas poróżnić. Żałuję ! Oczywiście one tego nie czytają, ale jeśli kiedykolwiek widziałybyście tego posta, to uwierzcie na prawdę żałuję
Zresztą, wiem, że zrażam do siebie ludzi, którzy chcą mego dobra, ale taka jestem, mam swoje gdybania i swoje racje, które według mnie są dobre . Tak, przyznam się na forum jestem uparta !

Jednak najgorsze, jest, to, że jak się wścieknę to nie potrafię się opanować, jestem tak wredna, że współczucie dla tych, co już się nadziali na moje chamstwo .Czasami nawet nie jestem warta uwagi i jestem pod wrażeniem, że niektórzy znajomi ze mną wytrzymują . 
Chwała Wam za to !  


Dziekuję TYM co ze mną wytrzymywali, wytrzymują i będą wytrzymywać . 
PLUS: Szacunek dla TYCH co w pewnym momencie zrozumieli, że nie jestem warta zachodu, za to jestem WAM bardzo wdzięczna . 
~ Nelia .

15 komentarzy:

  1. Jeśli rozumiem dobrze, poszło o faceta? :( Ojj to najgorszy powod ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pewnym sensie tak, ale nie do końca . :)

      Usuń
  2. Dziękuję za miły komentarz, też lubię Linkin Park. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubię jakoś tego zespołu : p

    OdpowiedzUsuń
  4. O, kiedys sluchalam sporo Linkin Park! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach te rozterki! Linkin Park fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Linkin Park ma kilka fajnych piosenek

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też jestem okropnie uparta ! :D jeśli chodzi o LP to nie szaleję za nimi, ale kilka ciekawych utworów mają :)
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  8. LP to mój ulubiony zespół, a Leave out all the rest moja ulubiona piosenka ;D do tego in the end i np. we made it. uwielbiam ich. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też bardzo lubię linkin park , świetni są ;D Ja też jak już się wściekam , to na całego ;D

    zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. piosenka fajna:)
    Zapraszam konkurs :)))
    http://someone-like-meee.blogspot.com/2012/11/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Linkin Park to mój ulubiony zespół<3

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)