wtorek, 20 listopada 2012

' Czas wypłukał kolor z tęczówek '

Siemaneczko młodzieży . :)

Jako, że jestem ANONIMOWA (taa, bo już) . Nie, a tak szczerze stęskniłam się za pisaniem tutaj. Ogólnie mam teraz małe problemy i czasami aż blog i klawiaturka proszą się, aby coś na skrobać, ale jakoś zazwyczaj mi to nie leży, bo zawsze mam coś do roboty . -.-

Jeszcze doszło do tego, że czasami nie mam się nawet komu wygadać . Do każdego mam o coś pretensje i żale, ale po prostu taka jestem . Cyniczna, chamska, wredna, bezpośrednia, bezczelna, ale potrafię kochać jak nikt inny.  Tylko najważniejsza dla mnie osoba tego jakoś nie może pojąć, ze w ciągu 3 miesięcy stała się wszystkim co mam i najgorsze co może teraz zrobić to się ode mnie odwrócić. Lecz jego inteligencja jest tak wybrakowana, że nie wpadł na to, że dopadnie mnie strzała amora i się zakocham.
Oczywiście jego ta wiadomość przestraszyła i jak to stwierdził, że nie powinno mi zależeć, bo jemu nie zależy . Kurwa ! Zawalił się mój świat i jak na razie nic się nie zapowiada na powstanie z gruzów . Nie rozumiem jak niektórzy ludzie mogą tak się zachowywać . Tu przytulanie, chodzenie za rękę, a związek to od razu się płoszą . Mnie nie interesuje związek bez związku . Chcę mieć w kimś oparcie, bo nie mam gwarancji na to co on do mnie czuje, a może chce tylko zabawić się moim kosztem . Najprawdopodobniej .

Tylko, ze ja jak kretynka czekam, aż usłyszę dźwięk sms-a i zobaczę jego imię na wyświetlaczu . Co 5 minutowe sprawdzanie telefonu jest jednak zbyteczne i daremne, bo on nawet nie wpadnie ta to co ja czuję . Jakie życie wydaje się okropne, po tylu nieudolnych próbach spełnienia się w miłości . 
Ale czy ja tak dużo wymagam ? Potrzebuję tylko kogoś, kto mnie przytuli, od czasu do czasu powie jak do małej dziewczynki i ucałuje w czółko . Szukam szczęścia i poczucia bezpieczeństwa . Czy to tak wiele ?
~ Nelia

6 komentarzy:

  1. Tak!
    Wypożyczyłam ją na wakacje z biblioteki szkolnej za namową koleżanki.Szczerze mówiąc nie lubię książek o wampirach poza "Sagą zmierzch" i "Pamiętnikami wampirów".Książka nudna.Nie powiem,że mi się nie podobała,ale fajerwerków też nie było.Nie żałuję,że przeczytałam,bo jest dość często reklamowana w księgarniach,więc mnie ciekawiła..ale po kolejne tomy nie sięgnę..zwłaszcza,że napisałaś,że jest nudna..nie będę sprawdzać,czy mam odmienne zdanie nie warto chyba^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Obrazek rzeczywiscie prawdziwy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej.wczoraj mi pisałaś,że dopiero chcesz wypożyczyć,a tu proszę-już skończyłaś:)Mi podobała się do końca!
    A co do Zafona,to "Cień wiatru"uwielbiam nad życie<3Jest to jedna z moich ulubionych książek!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja niestety miałam przyjemność zapoznania się jak na razie tylko z jedną książką tego autora,ale na pewno na tym nie poprzestanę:)
    Dzięki "Cieniom wiatru" moje wakacje były fajniejsze,więc mam mnóstwo dobrych wspomnień z tą książką..mam nadzieję,że z innymi też będę miała;)

    OdpowiedzUsuń
  5. życie bywa okrutne, wiem coś o tym.. tylko że ja chodziłam przez dłuuugi czas z chłopakiem który później przyznał się do tego, że wtedy "nie do końca mu zależało". dopiero jak mnie zaczęło "nie do końca zależeć", to temu zaczęło "bardzo zależeć". no cóż. widocznie ludzie nie wiedzą co tracą, dopóki tak się nie stanie.

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)