czwartek, 4 października 2012

'Ja wiem to, ta muzyka pokazuje swiata piekno ..'

Siem . :D Dawno tu nie lookałam . :D 
Ale mam nadzieję, że postaram się to nadrobić . :) Ostatni jakoś nie mam na nic czasu . :|

Ostatnio jeszcze dużo się jeszcze dzieje . ;p Jarmark, koncert i nowe gusta . :D 
A i 'Jesteś Bogiem' . 
 Noo muszę recenzję napisać do gazetki szkonej . :D Ja na tyn nie byłam, ale najprawdopodobniej się wybiorę, ale od czego ma się uczynnego kolegę, który był na tym w kinie . :P Noo juz mi wysłał recenzję, ale ja ja jeszcze muszę przeistoczyć na swój styl pisania . A jestem na półmetku . Zajmie mi to jeszcze z 20-30 minut . :D

Oczywiście czytałam wiele recenzji i film naprawdę jest godny uwagi i wgl . :D Nie będę pisać recenzji, bo pewnie już tego tyle się pojawiło, że aż macie tego dość . :D 

A może tak nawiążę do ostatniego koncertu . :D Ostatnio coś mnie wzięło na reggae . Ale nie Bednarek i inny chłam tylko NDK . ♥ Uwielbiam ich . :D Z kumpelą byłyśmy w klubie na ich występie i nie żałujemy . :D
Mamy schizę na jedną ich nutkę . :D


Znacie to ? :>
Klik . Bajoo . 

5 komentarzy:

  1. Polecasz film "jesteś bogiem"?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam nie lubię reggae :P
    Film podobno świetny, chciałabym się na niego wybrać ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam, że film jest godny polecenia :)
    Muszę w końcu obejrzec ^^
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. słyszałam dużo dobrego o tym filmie;))

    OdpowiedzUsuń
  5. my blog is
    www.donnaiveh.blogspot.com

    if you like it lets follow each other!

    kisses :-)

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)