poniedziałek, 3 września 2012

'Jestem Bogiem, uświadom to sobie' .. ♥

Siem, siem . :D
Chyba wracam na stałe, brakuje mi tego pisania . Bo niektórych rzeczy nie mogą wiedzieć nawet moi znajomi, to za poufne . A tu jak sie wypiszę to mi lżej . <3

Jejku, nie wiem czy wy też tak macie, ale ja mam potworny mętklik w głowie . Serce mówi jedno, a rozum drugie . I dylemat . A nie mówiłam, że miłość, to dla dzieci . Kurde, ja mam zawsze jakieś problemy z TYM . !

NIE . Najlepsze wyjście to wygadać sie i bedzie spokój. Tylko moja Natal przyjedzie dopiero 14-16 . Szkoda . Muszę z nią pogadać, jestem pewna, że ona wybije mi niektóre rzeczy z głowy . :D Tylko, że my umówiłyśmy sie na Jarmark, a ja dodatkowo zawołałam kolegę . Będzie wściekła . ;| Muszę jakoś sie wybronić . :)

Ale mi wybaczy . ♥


Wybieram sie na ten film . Jakoś koleżanka mnie namówiła i bardzo mi się spodobał . :D 
Paktofonika . ♥

Bajoo .


15 komentarzy:

  1. właśnie zastanawiam się czy na niego nie iść;))

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety, nie moje klimaty...

    http://palistory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma opcji , ze nie pójdę na to arcydzieło -mam nadzieję.
    Wpadnij i zobacz co innego u mnie .
    http://anonimowakatastrofa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tą ich piosenkę !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też jak na blogu się wyżyję to aż potem mi sie lepiej zasypia, hahha :D

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba nie w moim stylu ten film, sądząc po plakacie :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że jesteś. Blogowanie wciąga ;) Ale trudno współgrać szkołę z blogiem :(

    OdpowiedzUsuń
  8. you have a lovely blog...if you want we can follow each other!!!!!!! http://comeduegoccedacqua.blogspot.it
    /


    fluo giveaway on our blog
    http://comeduegoccedacqua.blogspot.it/2012/08/fluo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  9. mętlik w głowie ? też mam , bardzo często :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze,że już jesteś z nami ;)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  11. znasz Paktofonikę, czy idziesz tak po prostu? :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ide na to do kina z kumplem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. dobrze że wracasz :D
    Zapraszam do mnie - piłkarze bliżej nas

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)