sobota, 1 września 2012

A 'Nieważne' . ♥

Hej, hej . :D Dawno tu nie pisałam i trochę sie stęskniłam . :D

Hahaha . Nie ma jak to powrót do bloga . <3 Aż miło . ;p

Nie wiem od czego zacząć . Hmm . <mysli2>

Dobra . Tak z grubsza . :D Noo wakacje pod znakiem zapytania trochę po jeździłam, a trochę posiedziałam w domu (przeważnie 2 miesiąc) . Ale nie żałuję, bo też było fajnie . :D
Noo wesele u kuzyna i te sprawy, ale z moimi kuzynami nawet w ogień . ♥ Wszyscy starsi, ale co mi tam, najważniejsza jest zabawa, co nie ? Tylko tak głupio wyszło, bo oi wszyscy żonaci, albo zamężni, a ja taka samotna . :| Ale wszystkich obtańcowałam i oni mnie więc spoko . Może i na początku trochę miałam zły chumor, ale potem wszystko sie zmieniło . :D Siadłam pomiędzy takimi czubkami, że aż płakac się chce ze szczęścia . No nie twierdzę, ze nie płakałam, ale było cudownie . 

Na zdjęciu ze styjkiem . ♥

Noo i co tu jeszcze odwiedziłam, moją największą miłość . ♥ Jak to przeczyta to będzie wiedziała, ze pisze o niej . Moja mordeczka . ;* Wiadomo spięcia zawsze są w przyjaźni i wtedy też coś sie stało, dzień w dzień, ale zyjemy i nadal sie kumplujemy . :D Pyszczku. <3

Hmm . Noo odwiedził mnie największy wariat . <3 Który waz z bratem nabijał się z mojego nowego koloru włosów . Uważali, ze wyjdzie rudy, ale jednk czerwień przezwyciężyła . Noo kilka wypadów na miasto z kumplem i nic pozatym . 
Noo z czego niektóry uważają, ze to coś więcej niż kolega, ale tak jakoś wyszło . Dla mnie kolega i tyle . Zrozumcie . :D 


Noo i na zakończenie czerwona żegnaa . :D
Bajoo . ♥

8 komentarzy:

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)