poniedziałek, 2 lipca 2012

Czy to moja wina ?

Jeny jak mnie to denerwuje . !

Wszyscy co do czego to mądrzy, ale jak to trzeba zastosować to głupota . Noo jeny . 
Ja nie wiem, czy to moja wina, czy co . ?

A mianowicie chodzi o sprawę z poprzedniego posta . Większość go nie czytała, mniejsza o to, a ci co przeczytali to jedno zdanie . Oczywiście liczę się z nim, ale poprostu strasznie sie boję . Za dużo tego, bo nie chce spierniczyć tak cudownej przyjaźni. No wiem mam proble, ale to wiele dla mnie znaczy, bo jak to się spierniczy, to już nic nie będzie takie jak przedtem. 
Wszystko się odmieni, a ja już nie będę miała po co żyć . Dobra macie rację, co do spróbowania, ale ja jestem boidupa . Już nie raz sie przejechałam, że co do czego napisałam, a potem sonk, bo był wielki foch i struganie idioty.
I w tym momencie tylko ja wychodziłam na idiotkę . Idziesz korytwrzem, a tu podśmiechujki, no chyba nie .! To nie jest miłe, uwierzcie.

Im coraz częściej o tym myślę, to wnioskuję, że to nie ma sensu. Bo co do czego przyjdzie to i tak skończę z w kącie z pudełkiem chusteczek . To jest pewne .

Tak jestem krytyczna, ale poprostu ja wiem jak to się może skończyć, a ja mam zawsze czarny scenariusz gry. Bo wiem jakie skutki mogą mieć dobre chęci . A, ze ja zawsze jestem skazana na niepowodzenie to inna broszka. 
Dobra kończę, bo to wszystko nie jest warte świeczki . 

A i blog tymczasowo zostaje zawieszony z powodu wakacji . Może się skuszę i wrzucę czasami notkę, ale na to nie liczcie . Chcę porozkoszować się odpoczynkiem.

Bajoo .

13 komentarzy:

  1. napisz coś w czasie wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też zawsze się strasznie boję , że coś zepsuję , na czym mi bardzo zależy... Ale jeśli nie spróbujesz to się nie dowiesz czy było warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko zależy od podejścia... jeżeli oboje byście chcieli- to miało by to szansę:))

    OdpowiedzUsuń
  4. będziemy na ciebie czekali ! <33

    OdpowiedzUsuń
  5. nie zawieszaj bloga ! : )Zapraszam http://aleeexsmile.blogspot.com/ spotkanie z ikoną radia - Markiem Niedźwieckim. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie zawieszajj ;c obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. czasami taki odpoczynek jest dobry :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)