poniedziałek, 18 czerwca 2012

Zjebali . ;|

Dawno mnie tu nie było, ale jakoś tak mnie to Euro wciągło. ;d

Noo niestety nasi przejebali, kujwa .! Ale noo nic i tak ich kochamy . <3 Tylko fajs został zawalony pseudo fanatycznymi stronkami typu 'Kochamy Szczęsnego' . Żygam . Sory za wyrażenie, ale non stop mi się wyślwietlają tego tylu stronki, bo sama mam stronkę Daj mordeczkę . ;3 . Oczywiście zapraszam do lajkowania . ;)

Jeny, niektóre małolaty już przesadzają, jak moja siestra przyszła i powiedziała, że jej koleżankom podoba się Szcząsny, a ja <facepalm> Noo jebnę . Małolaty w czwartej klasie podstawówki jarają się nim, z czego dopiero podczas Euro odkryły jego istnienie . ;| Noo chore . 
zawsze się takich pytam co to spalony jak jest yyy to już widomo, ze pseudo fanka . ;)

Dobra rozpisałam się, ale poprostu stęskniłam sie za wami, bo ty mogę się wyrzalić . ;) I wyrzucić wszystkie troski . ;)

Mam dla was nutkę . W tym momencie własnie tego słycham . ;)

Kocham to . <3

Jejku ja już chcę wakacje . <prosi> Od początku czerwca żyję wakacjami . Hahahaha . Pewnie nie tylko ja . ;d
A jak u was przed wakacyjne samopoczucie . ? :>
Bajo . 

14 komentarzy:

  1. dali z siebie wszystko to jest ważne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. połowa chłopaków z reprezentacji jest przystojniejsza od Szczęsnego a inny za nim latają, nie rozumiem. Co kto woli ;)
    Głowa do góry, wakacje już za dwa tygodnie!:d

    OdpowiedzUsuń
  3. Samopoczucie ok i też nie mogę się wakacji doczekaaaać!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też to rozwala , nagle wielkie fanki piłkarzy a wcześniej nie wiedziały kto to jest ; d

    OdpowiedzUsuń
  5. suuper :D
    zapraszam do mnie na nowy adres :) http://juuuuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja odliczam dzień po dniu do końca roku..

    OdpowiedzUsuń
  7. należała im sie wygrana! szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak piszesz, na początku czuć w jednym zdnaiu smutek, w drugim radość, potem żal, radość itd... Szybko zmieniasz nastroje, ale to chyba wynika z checi posieszenia samego siebie ;)

    Zapraszam na bloga http://aleeexsmile.blogspot.com/ gdzie trochę o Euro, ale z perspektywy dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Może wcześniej te "małolaty" nie miały okazji zobaczycz Szczęsnego xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przeklinaj !!!
    Ale fakt Nasi przej*****

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)