sobota, 30 czerwca 2012

Problem .

Hej, hej . Wakacje za pasem, a ja dramatyzuję . Cała ja, noo nic . 

Wczoraj wylene zakończenie roku, ale wylewne znaczy śmianie sie do rozpuku i obiecywanie, że za rok nas wyczytają na aleplu i my wyjdziemy . Noo debilki, ale to takie małe postanowienie, które musi sie spełnić . ;D Ale jeszcze rok do następnego końca roku, więc trochę czasu mamy i wszystko się może zmienić . ;)
Taka ja z zakończenia .  ♥

A wracając do tytułu posta. Mam problem i musicie mi pomóc . Jest chłopak, który kiedyś wpadł mi w oko. Ale tam były takie zawirowania, że była z byłą kumpelą o niego draka. Dużo by tu opowiadać .

Noo i jakoś go sobie z głowy wybiłam, a że my byliśmy i jesteśmy dobrymi kumplami to w nowej szkole kumpele gadały, że my to do siebie lgniemy i wgl. Może coś w tym było. ;| Noo i sama już nie wiem, ale chyba mi się podoba. Podkreślam chyba, bo sama już nie wiem . 
Koleżanka z klasy stwierdziła, że my zawsze tak dziwnie na siebie patrzymy, czy coś w tym stylu i że byśmy pasowali.  Szczerze mówiąc to coś w tym może być, ale nie mam pojęcia ile prawdy . Znów inna stwierdziła, że on nie dla mnie .

Przepraszam nie mogę was w więcej wtajemniczyc, bo mojego bloga czytają osoby, które go znają, a nie chcę żeby wyszło o kogo chodzi.

I jeszcze chcę nadmienić, że do tej pory uważałam go (i nadal tak jest) za bardzo dobrego kumpla i wiem, że coś więcej niż przyjaźń może to zniszczyc, czego bym nie chciała . 
Proszę o słówko pomocy . ♥ Bo nie mam pojęcia, czy zostawić to w spokoju, czy pogadać z nim .
Liczę na pomoc . Zdesperowana .  ♥

14 komentarzy:

  1. Śliczna sukienka! ;**

    _____
    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspor.com Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moim zdaniem jeśli coś do niego czujesz ale tak na prawdę to powinnaś z nim porozmawiać .
    Jak nic nie wyjdzie to okej ale głupio byłoby nie spróbować i wtedy "gryźć się " że nie spróbowałaś .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację tylko obawiam sie że jak nie wyjdzie to z przyjaźni nici . ;|

      Usuń
  3. Moja koleżanka miała taką sukienkę na komers, tylko pomarańczową *.*
    Powinnaś porozmawiać z tym chłopakiem . Jeśli zauważysz , że On również na Ciebie dość często spogląda , możesz to podkreślić w tej rozmowie. Wiem , że to może nie być łatwe , bo sama mam podobne problemy , ale mam nadzieję , że Ci się uda i będę trzymać kciuki za Ciebie ! : )

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcie :)
    Zapraszam.
    d0minika.blogspot.com
    i dziękuję za każdy komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie ci w tej sukience:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz super ;-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna sukienka :)
    Zastanów się czy na prawdę Ci na nim zależy i czy na pewno warto się w to angażować. Rozważ wszystkie za o przeciw. Pamiętaj, że lepiej żałować, się coś zrobiło niż żałować, że się tego nie zrobiło.
    Powodzenia :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Love the dress! :)
    Kisses, Luzia M.

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)