piątek, 1 czerwca 2012

Piastowska . ♥

Hej, hej własnie wróciłam ze świetlicy . ♥

Noo na wesele ubieraliśmy . ;) Hahaha oczywiście nie obyło się bez jaj .
I pytanie :
- A ty dogadasz się z T.. ?! - nuta zwątpienia .
- Noo wyjścia nie mam muszę - hahah moja nutka sakrazmu .
- Ale wiesz, że on wszystkie laski wyrywa ?
- Już czuję się wyrwana . - xDee
- No to on siedzi naprzeciwko .

Hahaha i doszłyśmy do kompromisu . ;) Tak z nim by sie dogadał, tylko my nawet nie z rodziny. Tylko to kuzyn mojej kuzynki, ale ze strony jej ojca. Z czego ja jestem ze strony matki . Hahahaha . RZĄDZĘ .!

Ale i tak siedzę obok jednego z mojch ulubionych kuzynów Marcina . ♥ Noo będzie się z kim bawić, o ile jego żona mu pozwoli . A wiedzą, że ja to rozywkowa . ;D ♥ No poprostu raz na jakiś czas zdarza sie taka impreza i trzeba zaszaleć . Jeszcze tak zaj.iście mnie posadzili, ze z dala od rodziców . Kocham to .  ♥

Tak jako cudowna młodzież siedzę przy młodej parze, co mi bardzo, bardzo pasuje .
Oto kilka fotek . ;)


Jutro nie napisze, ale w niedzielę spodziewajcie się postu, choć nie obiecuję . ;)
Bajoo . 

15 komentarzy:

  1. sliczna sala, ja ide na wesele dopiero 4 sierpnia, zobaczy sie jak bedzie u mnie :D dobrej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak wyszło na zdjęciu. W rzeczywistości jest taki bardziej bordowy. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie przygotowaliście sale ^-^

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne przygotowanie sali ; ) Musiało być fajnie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie ozdobiliście salę^^ świetnej zabawy na weselu ci życzę :D

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)