sobota, 9 czerwca 2012

Euro .!!

Hej . ;))
Wybaczcie, że nie pisze, ale jakoś nie mam weny, a pozatym ten długi weekend to spędziłam chorując, bo złapałam jakiegoś wirusa . Niby jednodniowy, ale musiałam siedzieć w domu . Jeszcze, cały czas coś robię i wgl . ;|

Jeszcze po weselu odchorowywałam . Noo odciski i te sprawy, ale zabawa była ekstra.
Może któraś z notek będzie o nim, ale to sie zobaczy, jak będzie czas . ;)

A pozatym zaczęło sie Euro i przy kazdej okazji oglądam mecze . 

Akurat meczu otwarcia nie oglądałam, ale Rosja - Czechy i Holandia - Dania oglądałam . ;)
Z czego śmiać mi sie chciało, bo gadałam z kolegą przez telefon podczas meczu Rosja - Czechy i on twierdził od początku, ze wygrają Czesi, a ja że Rosja . ;)
I tym sposobem zarobiłam czteropaka . ;d

Hahahaha idiota, przecież to było pewne . ;p Tylko szkoda, ze w meczu Niemcy - Portugalia . Niemcy trafili, co prawda nie widziałam gola, ale ogladałam połowę drugiej połowy . ;d
Noo nic . Czekam na  wtorek i mecz Polska - Rosja . ;)
Jutro Hiszpania - Włochy, nie wiem o której dokładnie, ale pewnie o 18 i też trzeba obejrzeć . ;d
Tak znalazłam pasję oglądanie meczów i obstawianie wyników . 
Albo wczoraj z tatą .
- Noo zobacz on go sfaulował.!
- Nie bło żadnego faulu.
- No jak nie było jak zatrzymali grę. ;p

Hahaha . Coś niecoś wiem o nożnej. Tak samo co to spalony . No jeszcze takie aspekty ogarniam . ;)
Dobra nie rozwodzę się na ten temat, bo tu mogę gadać i gadać . ;)

A jak wy spędzacie Euro ?:>
Bajoo . 

22 komentarze:

  1. Przecież dodałam dwa zdj. mojego stroju z balu gimnazjalnego ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. ja na pewno nie przed tv, nie jestem fanką :p

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie obchodze euro ...xD

    OdpowiedzUsuń
  5. My w szkole obstawialiśmy wyniki każdego meczu Polski :P

    OdpowiedzUsuń
  6. No i bardzo dobrze,że wygrałaś ten zakład z kolegą! : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam się nie interesuję Euro, sorry . ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Zauważyłem, ze zrobiła się super atmosfera xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zbytnio nie jaram się euro ale najlepsze jest to gdy na głównej ulicy jeździ 0 aut i można iść jej środkiem :)
    Fajny blog zapraszam do mnie :)
    http://sumikoandkatzumi.blogspot.com/2012/06/po-urodzinach.html#comment-form <--- nowa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aha zapomniałam napisać , że OBSERWUJĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie euro za bardzo nie interesuje ale będę na pewno coś oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja oglądałam cały Polska-Grecja, w resztę to tak po kawałku :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja praktycznie w ogóle Euro nie obchodzę, ale Tobie życzę miłego kibicowania ;-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Otagowałam cię na moim blogu w tym poście --->
    http://sharonstyle13.blogspot.com/2012/06/tag.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Wcześniej tak szczerze to Euro było mi obojętne ,ale teraz to się powoli to zmienia , zaciekawia mnie co raz bardziej !

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja przysięgam, że próbowałam, ale i tak nie kumam o co chodzi w spalonym xd.

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)