środa, 20 czerwca 2012

Błoga nicość .

Tak sobie właśnie siedzę i myślę czy pisac notkę czy nie . <mysli2>
A napisze - najpiękniejsza myśl . ♥

Hmmm, ale jak zwykle nie wiem o czym . ;| Wiem, wiem . Cały czas temat Euro, ale poprostu nie moe przebolec pewnych rzeczy . Tej przegranej i wyjście Gracji z grupy . Dobra już ogarniam!!!

Więc jak już zapewne wszyscy wiecie za niedługo wakacje, z jednej strony szkoda rozstać sie z kolezankami i KOLEGAMI .! Ale z drugiej mam już większości osób dość, tak samo nauczycieli i przedmiotów . Rzygam . !
Wiem ostatnio cały czas piszę tak dziwnie, ale poprostu mam dość szkoły .!
Jestem osoba na pozór spokojną, ale jak ktoś mnie wkurzy to jest masakra. Tylko, że bardzo łatwo im sie to udaje, bo moje ADHD powoduje nadpobudliwość . ;D
Hahahaha . Tak rączki świerzbią żeby zaj*bać . ;)

Ale taka reasumacja roku szkolengo . Oczywiście moja srednia krytycznie spadła, z czego drugi raz w mojej karierze nie będę miała czerwonego paska na swiadectwie . Jestem zdruzgotana, ale najlepszą wieścią i tak jest to, że wyszłam na więcej niż 4,0 . Yeah . ♥

Więc, nowa szkła, LO cięzko sie przerzucić z sielankowego życia w gimnazjum do harowania w szkole średniej . Jeszcze najlepszą wiadomoscią było to, że poszłam sama z mojego gimnazjum do tej szkoły. Na szczęście znalazłam przyjaźń, która czasami irytuje, ale nie oddałabym jej za nic . ♥ Bardzo sie cierze, że są osoby, które potrafią wytrzymać z moją głupota, waleniem focha i odczasu do czasu dołowaniem. Ale taka już jestem. Mam swoje humory, ale kto ich nie ma . ;)
Więc liczę na to, ze przez kolejne 3 lata ze mną wytrzymają i przyzwyczają się do mojego sposobu bycia . ♥ Pamiętajcie Kocham Was .

Ale przyjaźń jest kropelką w morzu. Jak to stwierdził mój kochany kolega szukam miłości . Z jednej strony mam nadzieję, ze nadejdzie szybko, a z drugiej boję się źle trafić, co już nie rz się zdarzało . ;|

Tak wiec szukam drugiej połówki, może być 0,7.

Ktoś chętny ?
Wiem rozpisałam sie, mało kto to przeczyta, ale to jest pisane z głębi serca i to się dla mnie liczy .
Bajoo . ♥

15 komentarzy:

  1. Fajna notka. TAKICH WIĘCEJ ! ^^^
    Ja też nie chcę się rozstawać z KOLEGAMI, haha :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjazn jest najpiekniejszym uczuciem na świecie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Popraw literówki ;) ADHD to zespół nadpobudliwości (nie będziemy się zagłębiać jakich), więc lekki błąd Ci się wkradł. Wychodzę z założenia, że prowadząc bloga musimy prezentować jakiś poziom wypowiedzi, więc mój anonimowy komentarz nie ma na celu oceniania Cię. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie chcę rozstawać się z klasą (poza paroma osobami), ale z drugiej strony mam już dosyć szkoły! :C


    Zapraszam do sklepu z biżuterią i na bloga:
    http://www.facebook.com/pages/Pastel-Bunny/349679918436773
    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. też nie lubię rozstań. zawsze jest mi trudno. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak, przyjaźń to naprawdę coś ważnego! Mam nadzieje, że będziesz miała fajną klasę. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. ja się bardzo cieszę,że już prawie są wakacje... jestem zmęczona całą tą szkołą, nauczycielami...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie te mecze już znudziły...

    OdpowiedzUsuń
  9. Wakacje;D. ale u mnie także rozstanie z klasą i szkołą;DD.
    Ciekawie napisane tylko nie wpadaj w ADHD:D.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, ja robiłam zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też rozstaję się z klasą , ale w szkole zostaję ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny blog ;))
    Obserwuję, zapraszam do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)