niedziela, 24 czerwca 2012

Bo ona jest . ♥

Hej, hej . Ostatni post, była taki, trochę, że chciałam was ruszyć . ;)
I dziękuję . 15 komentarzy to zadowalająca liczba . ;)

Z jednej strony dzięuję za czytanie tych moich monotonnych wywodów. Z drugiej dziwi się, że to zostało przeczytane . ;o
Tak, wiem piszę bez składu i ładu, ale mam taki sposób byciai juz . Wariatka z nutką żalu . ;)
Zawsze się czegoś uczepię. ;| .

Dziś chciałabym notkę zadedykować mojej ukochanej koumpeli z czasów gimnazjum. Zawdzięczam jej te spędzone najpiękniej 3 lata gimnazjum . Odpały na lekcjach, jedzenie batonów i picie tymbarka na lekcji matematyki .
Choć chodzimy do innych szkół oddalonych o 50-60 km to i tak spotykamy sie gdy tylko jest okazja, albo dzwonimy i piękne 90 minut darmowych zostaje wygadane . ;)
Jak każda przyjaźń na wzloty i upadki. My też potrafiłyśmy kłócić sie o głupoty, a to poszło o chłopaka, a to o coś innego . Ale zawsze potem były wylewne przeprosiny. I liścik 'Wiesz kocham cię', 'Ja ciebie też'. 

Zawsze potrafiłyśmy znaleźć współny język . Too było w tym wszystkim najpiękniejsze. Gdy ja płakałam, ona od razu nastawiała rękaw i odwrotnie. To był taki nasz mały świat, który nie raz był poddany próbie, ale nikt nigdy nie sprostał zawaleniu sie jego . Choć nie raz produkowano głupie plotki, a bo 'ona cię obgadała', ale i tak nikt nie zdołał zburzyć taego świata i sie do niego wedrzeć . Too było nasze wspólne, a nie pierwszej czy drugiej plotkary . ♥

Choć z pozoru niby się od siebie trochę odsunąłyśmy i w pewnym sensie kontakt zanikł, a nasza przyjaźń miała wzloty i upadki, to i tak za każdym razem gdy sie zgadamy nie możemy sie oderwać . Tyle trzeba nadrobić, każdą minutę jej nie obecności w moim życiu. Mam nadzieję, że w te wakacje zdobędziemy choć chwilę wytchnienia i obgadamy to wszystko, co nie zostało obgadane .

IGO . Najlepsza kupelo, musimy ten rok nadrobić .  ♥

Bajoo .  ♥

22 komentarze:

  1. nikt nie jest w stanie zniszczyć prawdziwej przyjaźni:))

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dziękuję :) ! to ma dla mnie zaszczyt,że tyle osób lubi tego bloga :)a w nowej odslonie będzie jeszcze lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  3. przyjaźń jest piękna ! : ))
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie również o przyjaźni ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. to fajnie, że nadal się przyjaźnicie ;)

    obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. to jest prawdziwa przyjażń ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcie! ;D
    Pomysłowe... ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie napisane;))

    ___
    zapraszam na nowo zaczętego bloga;) - lavendelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przy okazji odwiedzin Twojego bloga, zapraszam Cię serdecznie na moje rozdanie, które kończy się już jutro :) I jutro rusza również konkurs w którym do wygrania lakiery do paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post oby ten kontakt nigdy się nie zerwał :)
    Zapraszam do mnie , nowy post :)
    http://sumikoandkatzumi.blogspot.com/2012/06/ya.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja przyjaźniłam się w podstawówce z dziewczyną , która teraz słowem się do mnie nie odezwie ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. KORNELO ! Uwielbiam Cię, wielbię Cię, czczę Cię, kocham Cię ! .
    Dziękuje Ci za te 3 lata, nieustannego wsparcia i irracjonalnych pomysłów .
    Niech to trwa, nigdy się nie kończy - Nawet śmierć nas nie rozłączy ! <3 ♥
    ♥ ~ ♥ ~ ♥ Też mam to zdjęcie, Kochana . ♥ CWELUCH - iG :) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dałnie mój kochany . ♥ Też cie ubostwiam . ♥

      Usuń
  13. mieć taką przyjaźń to naprawdę posiadać skarb :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że masz super przyjaciółkę. :)
    zapraszam do mnie na słodki post. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Każdy marzy o takiej przyjaźni :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)