wtorek, 22 maja 2012

Zaczytana .

Hej, hej . Wróciłam .;)

Jak narazie . ;D Nie mam jakoś czasu pisać, bo są matury, a nauczyciele i tak wyciskają z nas siódme poty . Tylko sprawdziany i sprawdziany . ;|

Jedyna pocieszająca myśl za 11 dni (noo 1,5 tygodnia). Mamy wesele . Kochm to . ;D Wiem, wiem. Ale to mnie motywuje do dalszego działania . ;D Tak taki konik . ;P

No wiem dramatyzuję i wgl, ale już taka już jestem . Zadowalająca się drobnymi rzeczami, płacząca nad ogromnymi . ;D Cała Kela . ;)

Tak to jaa . ;) Jeszcze namiętnie czytam, więc jak narazie nie mam czasu. ;|

Ostatnio (czyli w niedzielę popołudniu) znów postanowiłam zafarbować włosy, bo musze wyglądać ekstra na weselee . Noo nie . ;) Tak sukienka (jest), buty (są), biżuteria (jest), fryzura (wybrana).

Noo jak narazie wszystko idzie po mojej myśli, tylko nie mam kiedy tu pisać . Taka bezradność trochę, ale postaram się to nadrobić w weekend . ;)
Tylko od razu mówię, ze w sobotę napewno nie, bo mamy posjonujące zadanie, jakiem jest lepienie orzeszków. ;D Więc odbada, ale jest jeszcze niedziela i piątek .

Więc do zobaczenia .

Bajo .

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam wesela <3
    Udanej zabawy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam teraz w szkole nieźle dużo pracy! eh!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa na jaki kolor farbujesz włosy :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że zabawa na weselu będzie udana ;). Ja sama nie przepadam za tego typu uroczystościami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, ale z chęcią sama poszłabym na jakieś wesele~!

    OdpowiedzUsuń
  6. ;) Dawno nie byłam na żadnym weselu ;d

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)