czwartek, 24 maja 2012

Wściekła . Jak zawsze !

Hej .!

Mam dziś takiego nerwa, że nie wiem . Najpierw 'zamknij mordę', 'gówniaro' i ine epitety, a teraz 'a mogłabyś '. NIE KU.WA . !

Zje.ałaś sobie sprawę najpier trzebabyło nie drzeć ryja pod moim oknem suko. ! Takk wszyscy mamją mi za złe moję drakę . Noo i dobrze, bo ONA ma lepkie ręce i zawsze coś zwiędzi . Tak zawsze coś ginie . 

IDIOTKA !

Noo, a dziś jeszcze ze zdjęciem, które miałam. Do siostry nie dam ci go, bo mi je zabierzecie . Tak ja zrobiłam zdjęcie, wywołałam je, a ona mi je tak w rzeczywistości zaje.ała . Noo nieludzkie . Sucz .!

Przepraszam za te wyzwiska, ale to jakaś masakra, zawsze coś ukradnie, zawsze . A potem przecież to moje . Noo to chore . Pamiętaj przyjdziesz w łaskę . Wejdź tylko do naszego domu to od razu pocałujesz klamkę z zewnątrz .!

Ufff . Niby trochę mi ulżyło . Ale niee . Dobra nie myślę o tym . ;)

Hmm . Więc niedługo piątek . Tak ten jeden jedyny raz mnie to nie cieszy . Noo, bo mieszkać w jednym podwórku, z najgorszymi wrogami to najgorsze co może być . Tak, bo niby ciastka wszystko załatwią . Noo chyba nie .!

W ostateczności spędzę weekend nad wodą pod namiotem z kuzynem i ciul . 


Zapraszam na bloga kumpeli .)

Tym akcentem kończę . Too bajo . ;)

14 komentarzy:

  1. też lubię sobie ulżyć na blogu :D
    Zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Też sie wyżywam na spocie wiec spoko xd

    OdpowiedzUsuń
  3. najlepiej się wyżyć.. wtedy od razu wszystko przechodzi ;D.
    Fajna fotka ;p.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie, zgadzam się z przedmówczynią, najlepiej się wyżyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog!
    obserwujemy ? :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice picture!

    xoxo Sootjeelina

    OdpowiedzUsuń
  7. ja dzisiaj tez mam duzo nerwow :( ale damy rade:D

    OdpowiedzUsuń
  8. ach nie nawidze się denerwować

    OdpowiedzUsuń
  9. Też miałam kiedy taką rówieśniczkę, która też mnie tak wnerwiała, że aż mnie rozsadzało, ale później stwierdziłam, że nie warto tracić czasu i nerwów na taką gówniarę. Pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam kiedyś podobne, ale później stwierdziłam, że będę ignorować. Choć czasami się po prostu nie da. -.-

    joxx :*

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)