poniedziałek, 7 maja 2012

Wróciłam .!

Hej, hej .

Dawno nie pisałam, a wszystko przez to, że nadeszły ciepłe dni i nie mam kiedy. Taka lipa .
Całą majówkę spędziłam w rozjazdach, a to u nas była, a to  kumpeli w mojej kochanej wioseczce . Noo wiadomo trzeba było odwiedzić stare miejsca i starych znajomych, oczywiście nawet nie zdążyłam tego wszystkiego ogarnąć .

Boo deszcz . FUCK .! Ale noo nadrobimy w wakacje, bynajmniej taką mam nadzieję . 

Zastanawiam się czy nie zawiesić czasami bloga, bo nawet nie mam kiedy dodawać postów. Dzisiaj znotywowało mnie to, ze są matury i nie idę do szkoły. ;| I opiekuję sie małymi kurczakami . ;D

Oczywiście wszystkim maturzystom POWODZENIA . Bo  za dw lata czeka mnie to samo. ;/

Hmmm . Dziś zakupy muszę sukienkę kupić, ale znając mnie nic ciekawego nie znajdę . Ale warto sie poszwendać . Może coś innego kupię . Jak zwykle. ;P Oto sukenka, która mi przypadła do gustu . ;D


Nie wyraźne, bo robione tel . ;|
Dobra o zawieszeniu to jeszcze się pomyśli, ale nie obiecuję, że bd pisać, bo naprawdę nie mam czasu . Teraz jest mnustwo nauki, a jeszcze muszę sie przygotować do wesela i zrobić kartoniki . 60 sztuk to nie tak mało, bo Firma 'Kela - Śluby i Wesela' jest spółką jednoosobową i nie tak szybko to idzie . Jak narazie jestem na półmetku i jestem z tego dumna . ;D



Db nie piszę więcej, bo nie wiem czy ktoś to przeczyta . 

Bye .

12 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcie i sukienka! ^^


    ____
    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  2. najwazniejsze ze fajnie spedzilas majowke

    uwielbiam wesela!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja akurat w nauce mam lajt :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piękna <3
    uwielbiam chodzić na wesela , idzie się wytańczyć ; D

    OdpowiedzUsuń
  5. Loving that white dress

    xoxo Sootjeelina <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem fajna sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nice dress
    you look so lovely!

    I'm following you, if you want, follow me!
    Kisses
    http://diamantisulsofa.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)