środa, 9 maja 2012

Wolne .

Hej, hej . Witam wszystkich gorąco, w ten duszny dzień . ;)

Jestem z siebie dumna, bo postanowiłam uporządkować swoje sprawy . Zostawić to co nie warte uwagi i skupić się na tym co ważne . Tak .! Jak narazie udaje mi się to, a jak wyjdzie dalej to zobaczymy . ;)

Wczoraj hmmm .. Zakupy jestem z siebie rownież dumna, kupiłam sukienkę . Może ją pokażę, ale to dopiero w następnym poście, bo musiała bym aparat przejżeć gdzie jest ta fotka . A wogóle to jeszcze biżuterie dziś dokupiłam i odrazu zestawię z tym . ;D


Ale to wszystko jutro . Nie mam pojęcia o czym tu dziś pisać . <mysli2>

Ooooo . Jak mówiłam robię kuzynce kartoniki na wesele postanowiłam pokazać efekt . ;)


Tylko jedno, bo nie mogłam znaleźć pozostałych . ;|

Jutro notka najprawdopodobniej pojawi sie wcześnie, z powodu, że mam wolne . ;)

I ogłoszenie parafialne ...

Jak narazie BLOG nie zostaje zawieszony .!!!

Bajo . 

9 komentarzy:

  1. Fajne fotki :D

    zapraszam do mnie na mojaraposdia.blogspot.com i serdecznie pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  2. A i bloga też obserwuje :P licze na rewanżyk :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna biżuteria i kartonik. ^^


    ____
    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna biżuteria i ładny kartonik:)
    czekam na post z sukienką! ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. great post honey, i really love it!

    nice to meet your blog!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne korale. czekam na zdjęcie sukienki!.)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hey doll,
    What a cool post ☺ You have an awesome blog, loving it’s aesthetic! The overall style is really nice and something I can relate to, we definitely have similar taste and it would be cool if we could follow each other?! I found your blog from a comment you left on another blog and really glad a did, I will be checking back soon.
    I would also like to invite you to my ‘promote your blog’ challenge I have featured on my blog, where us bloggers are helping one another find more followers and readers. It would be great if you could join in: http://new-yorkdoll.blogspot.co.uk/2012/04/promote-your-blog-again.html
    If you have facebook, I would be so so so grateful if you liked my page: http://www.facebook.com/newyorkdoll
    Aimee
    www.new-yorkdoll.blogspot.com
    xxx

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)