poniedziałek, 28 maja 2012

Suka !

Hej, hej . ;)

Ja nie wiem, czy ona to robi na złość czy co .? Tak wie, że mi się podoba, ale zawsze się chciała na mnie zemścić . Za 'burą sukę' . Ale bez przesady. Prowadzać się za rączkę, no chyba nie .!

Tak, ale on też nie jest bez wad, jak coś to całe wakacje razem pisaliśmy, a teraz wyjebane . Przyjdziesz w łaskę, jestem tego pewna ! Ku.wa co ty sobie robisz ? :> Tak, ukrucić mnie, ale czy to moja wina, że byłam i jestem młoda i głupia . Bo taki pedał jak ty mi się podobał i podoba .!

Tak jeśli to czytasz (a jestem tego pewna) to wiedz, że jesteś skończonym h.jem i tyle . Może i to co robisz, sprawia ten ból w sercu, ale jednak to, że jesteś skończonym idiotą dodaje mi odwagi, żeby z tym walczyć !
Tym razem jak cię zobaczę, nie będę uciekać tylko dostaniesz w ryja ! Masz to jak w banku .! Gnoju .!

Tak i wszyscy sie dziwią, że nie chcę utrzymywać kontaktu ze starą klasą . Tak teraz już wiecie . Za dużo tam ludzi którzy mnie skrzywdzili i myśleli, ze odkupią winy głupim 'sory', albo, ze z biegiem czasu zapomnę . 
Ale nie dobra mina do złej gry i to sie dla mnie liczy !

Ja nie wiem, ostatnio cały czas jakiś problem . Noo masakra . Dlaczego tak nagle wszystkim przypomniało sie, ze istnieję .?! Jakiś nagły żal o coś . I to mówią o mnie, ze jestem pamiętliwa . Noo okej, ale wy i tak tego pożałujecie . Ukrucę wam nosa . Zobaczycie !

A notka własciwa na dziś to taka, że chciałabym wam pokazać dzieci mojego tatusia . ♥






Takie nasze domowe pupilki . ;) Są tu m.in. kurczaki zielononóżki, perliki i bażanty . ;)
Noo i mojego taty dzieci . Hahahaha . ;D

Jak wam się podoba chodowla ?
Bajooo .  ♥

26 komentarzy:

  1. tez kiedys mialam takie male kurczaczki
    40 sztuk ale niestety kuna nam sie wlamala do szopki i wszystkie kurczaki pozazerala :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo ona to nie szczędzi . ;|

      Usuń
    2. probowalam malenstwa ratowac ale nic z tego
      podkopala sie w kilku miejscach franca

      Usuń
    3. Tylko szkoda maleństw . Ale ona to bezlitosna jest jak się dorwie to wszystko wydusi . ;|

      Usuń
  2. lovely blog! xx

    http://julyets.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  3. Urodzilas sie w Sylwestra? Ale super ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo nie wiem . Taka moja zmora . ;|

      Usuń
  4. ale śliczne malutkie kurczaczki :>
    są cudowne! :)

    poza tym świetny blog :D,
    obserwuję

    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  5. zajebiste są te kurczaczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mocne słowa.
    Kurczaczki słodziutkie ^^
    + obs. i liczę na rewanż ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznee ! ^^ Takie słodziutkie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie dlatego jestem przeciwniczką wiązania się z kimś z klasy...:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, będzie dobrze. Wiem, łatwiej powiedzieć niż zrobić, ale zobaczysz. :) Są ludzie i parapety. -,-

    OdpowiedzUsuń
  10. pytalas o aparat, robie zdjecia nikonem d3100 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. So many chicks!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. aw! so cute!!

    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ludzie już niestety tacy są, wiem coś o tym. trzeba mieć chamskie zachowania w dupie :x będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale są słodkie!:)słodki jest:) lubisz jeansowe szorty i konkursy? jeśli tak, to zapraszam do siebie:) powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  15. ahhh sa ludzie i taborety ... :/ slodkie maluchy mi maly kociak sie wczoraj urodzil :s

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodziutkie kurczaczki...;D

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)