niedziela, 27 maja 2012

Psionek ;)

Hej, hej . ;)

Wczoraj nie pisałam, bo późno wróciłam . ;| I nie miałam kiedy .

A byłam na starych smieciach . Wichów . ♥ Hah kocham to . ;)
Noo potem u ciotki. Pogadałyśmy sobie troche z kuzynką . ;) I na tzw. Pasionek, tylko ja mówię Psionek .
Lepiej brzmi .
Oczywiście moja inteligencja jak tylko zobaczyła pewną osobę powiedziała, ze nie wychodzi z samaochodu . Noo i nie wyszłam, jeszcze sie schowałam, żeby nie było. ;D Jestem tempa. Noo ale nie miałam wyjścia, jeśli miałam wybór, albo stanąć oko w oko z TĄ osobą, albo schować się, wybrałam to drugie. 
Tak zachowałam się inteligentnie i rozmyślnie . ;)

Hmmm . Dziś, teraz właśnie skończyłam ulotkę na Przedsiębiorczość . ;) hahaha robienie ulotki przez gadu . ♥ Love this .
No, bo my to mamy pomysły . Asiuu . ♥


Oto nasze dzieło . <3

Jutro prawdopodobnie napiszę, ale to stoi pod znakiem zapytania z powodu sprawdzianu z niemca, ale się jeszcze zobaczy . ;)

Jak na dziś to wszystko .
Bajooo .

11 komentarzy:

  1. I just found your blog and I think it is amazing.I am following you now,under name Lilie Marlen,but I don't use any photos so I will be last one on your follower list.I will be honored if you come visit my blog and follow it if you like it Have a nice day
    http://liliemarlen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super ulotka :) w notce dopatrzyłam się błędu, mianowicie tępa, a nie tempa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał, fajnie wam ta ulotka wyszła. ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie ta ulotka wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czasami warto stanac oko w oko
    wiecej odwagi

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)