czwartek, 10 maja 2012

' Pełen blasku, oklasków i gromkich braw .. ' - Sukienka

Elo, elo .!

Obiecałam fotkę to wrzucę tylko jak na początek chciałabym rzycić zaje.istą nute . ;)
Od samego rana mam na to schize . ;D


Rap . My life . ♥

Jak dobrze, że wolne, oglągdnę 'Potop', bo nie mam zamiaru czytać . ;D Hahaahaha . Noo i nadrobię zaległości związane z jazdą na rolkach . ;D Już mam i tak mnustwo siniaków, ale ciul . Kocham rolki i nie zrezygnuję z nich . ;)

Przeciągam jak najdłużej, ale obiecałam tą fotkę . ;) Więc proszę . ;D


Mi się podoba i je.ie krytykę innych . Wczoraj ciotka coś burczała, że taką na wesele, bo ona nic nie ma . Ale ku.wa ja taką chciałam nie kręcą mnie jakieś bajeranckie z cekinami itp . Mała czarna by wystarczyła . A ona nieee .! Ku.wa ubrała by mnie jak plastk lalę . Db, ze nie jest moją mamą . ;)
To nie moja wina, ze ja wolę ciemne kolory, a nie taki róż . FUCK .! Ale niech spada, moja sukienka i ja w niej pójdę więc nie ma nic do gadania .

Do tych czarnych korali dokupię jeszcze białe i podwójnie bd wyglądać git . ;) 

Jak wam sie podoba, tylko szczerze . ;D Może macie pomysł na jakiś dodatek, tak żeby wyglądało to fajniee . ?? :>

Śmiało piszcie . ;)

Jak narazie . Bajo .

15 komentarzy:

  1. Pięknie! <3
    ___
    Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka , nie wiem co twojej cioci się w niej nie podoba ;P
    a na dodatek albo czarna albo srebrna bransoletka na rękę ; )
    wydaje mi się , że fajnie by pasowało : )

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna jest ta sukienka <3
    i fajna nutka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekna sukienka ;) szkoda że takiej nie posiadam..

    OdpowiedzUsuń
  5. Love the dress!

    xoxo Sootjeelina <3

    OdpowiedzUsuń
  6. The dress is wonderful!
    Love the necklace as well!

    If you want, check out my blog:
    http://thescentofglamour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nie lubię, jak ktoś próbuje mi narzucić swoje zdanie w wyborze ciuchów, i tak przecież pójdę w tym co mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna sukienka!

    http://zuki-berlin.blogspot.com/
    zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)