środa, 23 maja 2012

Nadrabiam . ;)

Witam, witam .
Wiem tak oficjalnie, ale jestem z sibie dumna, że nadrabiam trochę bloga . ;D

Wczoraj w komentarzach padło pytanie jaki mam kolor włosów. Uroczyście oświadczam, że miedzianą czerwień . ;D


Szczerze mówią to na tej fotce tego nie widać tak dobrze, ale to z niedzieli, a nie chce mi sie robić nowych . ;D

Noo więc dobrze . Zakańczam temat włosów i przechodzę do dziś . Noo więc sprawdzian fizyki, który kompletnie z Asią zawaliłyśmy . Tak ja jestem z siebie dumna, bo moje cudowne 75 % weźmi w łep i mi spadnie do około 50-65 %. Noo Lipa . Ale moją mocną stroną nie jest fizyka i to napewno . ;)

Więc jestem dzielna i się tym nie przejmuję . ;)
Tylko najgorsze to jest to, ze teraz omawiamy 'Potop'. A mojej zajebistości nie chciało się tego czytać . Yeah . ;D Też jestem dumna, bo nie ma to jak czytanie innych książek zamiast lektury . Bich please . ;D

Tak, tak . Dobra spadam, bo muszę przeczytać streszczenie 'Potopu' .

No to Bajooo . ;)

12 komentarzy:

  1. haha ;) tez muszę czytać "Potop", ale jakoś wątpię, że przeczytam to w tydzień ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie połowa klasy czyta streszczenia :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też zawsze streszczenia czytałam w szkole ;d
    ładny kolor włosów :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Good luck on reading!

    xoxo Sootjeelina

    OdpowiedzUsuń
  5. fizyka chyba tez nie jest moja najlepsza strona... ;DD

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam jak ja w szkole miałam Potop. Istna masakra :D Bardzo ładny kolor włosów ;)


    w wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bożee też nie lubię fizy.. a tak mi db szła:) bywaa. ale tylko średnią mi psuje :/. zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o to fajny kolorek masz ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. dobry kolor xx też kiedyś na coś podobnego się farbowałam, tyle, że szamponetką i gówno wyszło :/

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)