wtorek, 29 maja 2012

'Na co komu dziś' ?!

Hej, hej . 

Wczoraj stresowy dzień i zresztą dziś też . ;|
Ale dzięki AneTt trochę mi przeszło . Poprostu potrebuję takiej obecności osoby, która nie wypytuje się 'co się dzieje' . I na gwałt chce wszystko wiedzieć . W przyjaźni nie o to chodzi . Nawet czasami to milczenie daje wiele .

Noo coż ci, którzy znają AneTt to powiedzą 'z AneTt pomilczeć, no co ty?! Przeciez ona cały czas nawija.' . A ja na to odpowiem 'tak owszem, ale jej sam sposób bycia wywołuje uśmiech na twarzy' . ;) I to się liczy !
Kocham ją za to . ;D
Oczywiście nie ona jedyna, ale MaGd i AśŚ nie było dziś . Wycieczka do Wrocka . ;) A niech się bawią . Młodzież musi się wyszumieć . ;D 

Tak wczoraj na odstresowanie półtora godzinny bieg . Ledwo co doszłam do domu . Ale liczy się myśl, że ZAPOMNIAŁAM ! 

Dobra kończę ten nurtujący mnie temat, ba zaraz się rozwinę, co nie ma większego sensu, bo załapię większą dziurę i będzie . ;|

Więc co by tu .. Hmmm ...

Kujde jutro środa, a ja takj wyczekuję weekendu, że masakra . Chcę dopocząć, zabawić się, potańczyć, wypić . Jak w tej starej piosence 'Topiłem smutki w butelce wódki'. Ale jedyne pocieszenia już za 4 dni wesele i oderwę się od tego wszystkiego. Jestem zadowolona,ze odmówiłam podwójne zaproszenie, bo nie dałabym rady temu wszystkiemu . Ale od czego ma się starszych kuzynów . Oni nie pozwolą mi siedzieć (albo ja im) i dołować . 



Bajoo . 

17 komentarzy:

  1. też sobie czasem lubię z kimś pomilczeć ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjaciel nie pyta sie co się dzieje tylko komu spuścić wpierdul :D - jest tak u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. milczenie i taka zwyczajna bliskosc czasami w zupelnosci wystarcza
    dobrze ze masz taka osobe

    OdpowiedzUsuń
  4. tez mialam wczoraj stresowy dzien ;c <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze to mieć osobę, która zawsze poprawi Ci humor. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. przyjaciel to chyba jeden z najważniejszych ludzi w naszym życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja swoją przyszłość wiążę z biologią lub medycyną.

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja się jeszcze nie zdecydowałam zależy od tego na co mnie przyjmą w liceum :) chyba że przyjmą mnie do technikum :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przyjaciele są wyjątkowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyjaciele są niezastąpieni !

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też już chce weekend ! ; P

    http://sharonstyle13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyjaciele zawsze i wszedzie ! ;)
    Zapraszam, u nas rekrutacja ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. NA CO KOMU DZIS - WCZORAJSZA MILOSC!!!! 10 % prawdy :D
    dziekuje za komentarz:*

    Startuje w konkursie MISS POLKA 2012:)
    bardzo proszę o pomoc i zagłosowanie na mnie :*:)
    http://www.polka2012.pl/polka-1775.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyjaciel to najważniejsza osoba w naszym życiu :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Już jutro weekend, więc będziesz mogła się wyszaleć :)
    Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Dziecka!

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)