piątek, 25 maja 2012

Bo ja jestem wredna . ;)

Hej, hej . ;)

Nastrój już dobry . Hahaha taka nagła poprawa . Noo, ale jak narazie niekt nie może ni go zepsuć. Bynajmniej sądziąłm tak dopóki się nie dowiedziałam, że ma przyjechać matka byłej przyjaciółki . No wlaśnie BYŁEJ .!

A ja jako dobry ściemniacz, poszłam biegać . A co! Czas zacząć uprawiać sport . Hahaha nagląca sytuacja . ;d

Noo, ale chociaż zabrałam się za siebie, bo czas zrzucić boczki . ;) Hahahaha .

Ale i tak mama była najlepsza, bo jej mama pyta się :
 - Gdzie Kornela pobiełga ?
Na to moja
 - A no do chłopaka . 

Yeah tak specjalnie, teraz ta idiotka będzie gadać, że mam chłopaka . Haha . Według mamy . ;)
Ale dla tego, zeby ona się dowiedziała to warto . A co . Już się poświęcę . ;D

Tak ta mała widźma zawsze wszędzie wpierdzielała swoje 5 groszy, a teraz gdy mieszkamy około 70 km od siebie i chodzimy do innych szkół już na szczęście nie utrzymujemy kontaktu . Z czego jestem dumna . ;)

Dobra zwijam się, bo warto było by poczytac, albo, oglądnąć jakiś film . ;)
Noo ustatnio u jednej z blogerek, której bloga czytam znalazłam film pt. 'Wredne dziewczyny' . Recenzja bardzo mi się podobała więc mam zamiar zgłębić jego tajniki . ;)


A wy jakie plany macie na wiczór .?!

Bajooo . <3

16 komentarzy:

  1. O, może obejrzę ten film, bo i tak nic ciekawe dziś wieczorem nie robię. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oglądałam świetne to było!

    OdpowiedzUsuń
  3. nooooo ja musze biegac zaczac:D czyli ty ten sam problem :D i zostaw u mnie adres maila w konkursie na butki i zapraszam na nowy post będzie mi prze miło ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo. Obejrze :)


    Zapraszam do mnie. Konkurs
    klaudiawieczorek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam i film na prawdę super. ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. "Wredne dziewczyny" oglądałam kilkukrotnie i naprawdę bardzo polecam. Idealny film na sobotnie popołudnie z przyjaciółką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja jeszcze nie oglądałam ;<

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś otagowana ! : http://roo-ooksa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie oglądałam tego filmu jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najgorsze jest to, gdy okazje się, że osoby, które uważaliśmy za przyjaciół nic nie wnoszą do naszego życia, a nawet nas ograniczają.

    Film oglądałam, dobry na odmóżdżenie.

    OdpowiedzUsuń
  11. ogladalam ten film i polecam ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. oglądałam chyba z 3razy, kocham ten film ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Oglądałam ten film już kilka razy i polecam.

    OdpowiedzUsuń
  14. 2 lepsza :) ale ten tez spoko film ;*

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)