piątek, 6 kwietnia 2012

W pogoni za słońcem .

Hej, hej . Blogowicze . ;)

Dzis późno, bo jest już, aż 22:46, ale tak jakoś wyszło . ;!
Bo te święta i wgl, trodno się wyrwać . ;D Jeszcze do godziny 20:30 malowaliśmy jajka. Oczywiście nie odpuściliśmy sobie równiez nawe Shreka 2 .
Poraz setny mieliśmy ubaw z tych samych głupich tekstów osła i kota . ;) Noo więc 'Daleko jeszcze?!'. Kocham im . ;D


Oczywiście napominam o głosowaniu. Jak prędzej pisałam z prawej jest baner, ale dla ułatwienia link też podaję . ;D

http://www.nowaera.pl/component/projektzklasa2/projekty/pokaz/139.html?task=pokaz&view=projekty

Jeszcze sie nie wyspałam, bo z zapałem oglądałam 'List do M' . Film niczego sobie, ale i jak Karolak w nim jest najlepszy . ;D Hahahaha .

Wgl dziś dzień na wariackich papierach w poszukiwaniu słońca, bo okna myłam i wiaterek zawiewała taki zimny, a my chcemy słońce . A z tego co widziałam w pogodzie to mamy szykować sie na śnieg . ;(

Jutro rano trzeba wstać, bo do kościółka i ciacho pieczemy, więc...

Bajo . ;)

18 komentarzy:

  1. aaaa daleko jeszczeeee? ;D
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Irytujący zwrot, ale jak śmiesznie brzmi u osła . ;D

      Usuń
  2. uwielbiam shreka :D

    aaa tak, szminki mi się ostatnio zachciało :P

    obserwuję i zapraszam do mnie częściej :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Osioł i kot wymiatają, to chyba jedna z najlepszych bajek Dream Works-a. Listy do M są cudownee:d

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój brat i tata oglądali shreka.
    Wesołych świąt.
    Mogłabyś kliknąć w baner LIMONKOWY SZYK u mnie na blogu po prawej stronie.?
    Obs.?

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie rowniez trwaja swiateczne przygotowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też ostatnio w końcu obejrzałam listy do M:)
    bardzo mi się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za poparcie akcji. Dodałem do obserwowanych twojego bloga.
    Zagłosowałem na twoją szkołę w Eco - Faktory. :)
    http://pietrekwrobel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Shrek <3

    a listy do M też są ok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też ze 100 razy ogądałam shreka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. WESOŁYCH ŚWIĄT!! :)
    http://pietrekwrobel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam kreskówki,a dlaczego? Bo nie docierają do mnie inne filmy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Shrek jest absolutnie najlepszą kreskówką!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wesołych Świąt ! :)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)