piątek, 13 kwietnia 2012

Trolololo . ;)


Hej, hej . Blogowicze . ;)

Dziś piątek koniec szkoły i począte weekendu . Yeah . ;D Dosłownie <zakochany> . 
Uwielbiam to . Like this . ;D Noo przepraszam, ale nie mogę się opanować, mam dobry humor i nic i nikt mi nie jest go w stanie spierniczyć . ;) Hahahahaha . 

Bardzo się cieszę, że mój blog ma już 60 obserwatorów . ;) To bardzo miłe, że wiernie i wytrwale czytacie moje wypociny . Choć jednek wiem, ze są czasami bez składu i ładu . Ale poprostu są pisane na podstawie chwili i nic więcej . Takie pstryk .!! 
Jednak pod poprzednią notką najbardziej zdziwił mnie komentarz jednego z was, tu cytuję: 'Ciągle trzymam twardo swoje zdanie,że to jeden z lepszych blogów.' . To bardzo, bardzo miłe przeczytać taki komentarz. Poprostu aż chce się pisac więcej . ;) Takie mega natchnienie . ♥

Uwielbiam piątki, bo nie dość, ze mamy luźne lekcje to jeszcze już od <czekaj liczy> około 3 miesięcy odkładany jest nasz sprawdzian z WOK-u (Wiedza o społeczeństwie). I dziś znów nas ominął. ;D A wszystko przez dni otwarte . ♥ 
Oczywiście moje gimnazjum stare gimnazjum też przybyło do naszego LO . I śmiech z pudla . ;D Hahahaha . No laska z natapirowanymi włosami, wyglądające jak pudel . Bezcenne <buhahahaha>.
Wiem wspólnie o koleżankami jesteśmy wredne, ale to było seryjnie śmieszne . ;D Hahahaha .

Wyglądała dokładnie jak Edyta G . ;)


Ale się rozpisałam . Uuuuuu . Wątpię, że ktoś dotrwa do końca . ;)

Na koniec link, bo to już ostatnie dni głosowania. Tak więc zapraszam do głosowania .. ;D

Bajo .  ♥

17 komentarzy:

  1. Ej, ja dotrwałam! Pozdrawiam :>>>

    OdpowiedzUsuń
  2. ja rowniez sie dodalam do obserwatorow! <3
    DZIEKUJE ZA KOMENTARZ ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wytrwałam!! Gratulacje za obserwatorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratujcie tylu obserwatorów. Fajny fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rowniez uwielbiam piatki no i oczywiscie weekend! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. haha no to fajowe włosy miała, nie ma co :d


    everyday-human.blogspot.com/ zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog : D Zapraszam do mnie ; ) --- > http://sharonstyle13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hey girl! You have a really nice blog. Great work.
    Maybe you want to follow each other?
    X, Ancia
    http://overdivity-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. mi też podoba się twój blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. hahah, to nieźle musiało ty wyglądac na żywo! ;O

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też uwielbiam piątki. :)
    Pozdrawiam. ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Hahaha, ja również dotrwałam do końca notki :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. piątek, tygodnia koniec i początek :)
    również uwielbiam, ale kto nie?

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)