sobota, 7 kwietnia 2012

Święta ... Święta .. ?!

Hejo, hejo .!

Dziś Wielka Sobota, czyli wielkie sprzątanie. Tak rytuał każdych świąt i tych przeszłych, teraźniejszych i przyszłych . Hahahaha . My to wiemy . ;P
Od rana wypieki i te sprawy, podążamy w dobrym kierunku do końca przygotowań . ;D
Teraz aktualnie odpoczywam, bo dom sprzątnięty. ;)

A u was jak przygotowania .? ;>

Ahh . Zapomniałam o głosowaniu . ;) Oczywiscie nadal jest aktualne i wszystkich zachęcam do oddawania głosów . ;D

Oto link . ;)

A wogóle to wesołych świąt, smacznego jajka i te sprawy . 


Too do później .
Bajo . ;)

6 komentarzy:

  1. Ja dziś na szczęście miałam mało do sprzątania, ale i tak pół dnia zajęło mi sprzątanie i sprawy związane ze świętami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog. :) Jestem przypadkiem;) Tobie również wesołych świąt. ;) Też jestem miłosniczką fotografii tak jak ty. ;)

    +zapraszam do mnie jutro notka o modzie . +dodajemy?:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja osobiście po sprzątaniu czuje się nieżywa :/
    wesołych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych, radosnych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)