niedziela, 15 kwietnia 2012

Suknia . ♥

Hej, hej .
Wczoraj nie pisałam, bo cały dzień sprzątałam, zarabiałam ciasto na pączki i je piekłam . A później z mamusią byłyśmy u kuzyneczki . ♥

Hahahaha . Zaprosiła nas sępy, aby pokazać swoją suknię ślubną . <zakochany> Cudowna, niby prosta, ale jednak ma to coś, że wpada w oko . ;)


Coś taki krój . Noo boska . ;) Oczywiście ta wyżej to nie jest idealna kopia jej sukienki, ale dpość podobna .

Hmmm . Teraz tylko ja muszę jeszcze sb kupić i bd .git . ;D Hahaaha .

A dzis siedze sb i zabawiam Filipka (kuzyna). Od razuu przepraszam za literówki, bo mały mi wciska przyciski . ;| Hahahaa . Jutro aleggolog i testy i nie pisze spr z geo . Yeah . ;)
Ale za to we wtorek spr z bio . Trzeba pokuć . ;|

A i dzis ostatni dzień głosowania więc głosować . Oto link .; )
http://www.nowaera.pl/component/projektzklasa2/projekty/pokaz/139.html?task=pokaz&view=projekty

Póżniej do was zajrzę . =] ^^

Bajo. 

23 komentarze:

  1. Piękna ta suknia! *.*

    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful dress!

    xoxo Sootjeelina <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownaa! Właśnie coś w tym stylu chciałabym mieć kiedyś na swoim ślubie. heh :*

    OdpowiedzUsuń
  4. piekna sukienka! :* i dziekuje ze twoje słowa pocieszenia <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Suknia dla romantyczki :) czyli dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie.Dzisiaj stworzyłam mój pierwszy blog wraz z koleżanką. Być może nudzisz się i masz ochotę wejść? http://mypassionobsessionlove.blogspot.com/ Niedługo pojawi się jakiś konkurs :) Z miłą chęcią poczytam opinie :) Może mi w czymś doradzisz? Pozdrawia gorąco.
    PS.Jeśli ten komentarz w jakiś sposób Cię uraził, poprzez "spam" z góry przepraszam :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki za komentarz, zapraszam na nową notkę ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczna ta sukienka ciekawe jak wyglada z przodu! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ta sukienka jest boska!

    dzieci mają słabość do komputerów i komórek
    zawsze się do nich dobierają :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ok blog :) Zapraszam na : http://mycrazylife789.blogspot.com/ jeśli masz ochotę poobserwować nawzajem - zapraszam do obserwatorów - na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. suknie ślubne podobają mi się jedynie proste bez zbędnych cyrkoni, cekinków i innych pierdół ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Amazing princess dress!If you want we can follow also with bloglovin, fashiolista, google+, twitter and facebook?
    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!
    Cosa mi metto???
    Win a $60 gift card to spend on The Quiet Riot

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna ta suknia! bardzo mi się podoba :)
    obserwuję i czekam na ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  14. suknia jak z bajki :)
    Pozdrawiam,Monia

    OdpowiedzUsuń
  15. like a princess, amazing dress,
    Great post. I am following your blog pls visit mine, I hope you will follow back
    http://aprettylife13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)