środa, 11 kwietnia 2012

Powód .?!

Heja, heja . ;)

Dawno tu nie zaglądałam aż jeden dzien . ;| Ale stęskniłam isę za pisaniem tutaj  ;D
Uwielbiam kiedy pod moimi postami są nawet i te 2-3 komentarze, ale wiem, ze ktoś czyta mojego bloga i to mnie cieszy .
Czasami mam wrażenie, że świeci tu nudą, a moje posty są monotonne . Sama nie wiem . Jak tak bedzie to pisać nie będę się obrażać . Bo bardzo zalezy mi na waszym zdaniu . ;)
Wogóle zapomniałam powiedziec, ale w tym miesiącu licznik wybił 2000 wyświetlen . Jestem z was dumna . ;)

Dobra no więc zacznijmy od tego, ze wczorajszy dzień i przedwczorajszy spądziłam z ciotką i wujkiem oraz kolegami. Z kolegami więcej, oczywiście nie skończyło się na fastfoodach . ;)
Dobra nie wnikam w szczegóły . ;D

Przepraszam, ale posty mogę się pojawiać nie regularnie, bo mam na głowie szkołę i trochę brak czasu, ale postaram się jak najczęściej tu zaglądać i dodawać posty . ;)

Wgl teraz nauczyciele niby odpuszczają, ale się za nas wzięli, bo sprawdziny prawie codziennie i nauki opór. Ale no wiadomo realia polskiej szkoły . ;) 

Teraz właśnie w kuzynem oglądamy Niekrytego Krytyka nowy odcinek . ;) Nie obejrzałam do końca, bo własnie tu piszę, ale zaraz to nadrobię . ;)


Oczywiście nie zapominajcie o głosowaniu ., ;)
Link . ;)

Bajo .

13 komentarzy:

  1. Warto pisać! Nawet dla samej siebie, bo zostaną wspomnienia na stare lata ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog !. Obserwujemy ? Zapraszam na : forever-wika.blogspot.com. Jeśli dodasz się do obserwatorów i zostawisz linka w komentarzu na 100 % się odwdzięczę :]

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog pisz dalej :) i dużo komentuj to ułatwi innym dostęp do Twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  4. nauki jest dużo ale pomyśl, że już nie wiele zostało do wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaraz kliknę ten filmik. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny blog :) biorę się za czytanie wcześniejszych notek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taaaa, Polska szkoła, maaasakra ! ;<

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny bloog , baardzo mi sie podobaa ; ).. Obserwuje .. I mysle , ze sie odwdzieczysz : http://roo-ooksa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. no szkoła jak szkoła :)
    ale pisać też warto ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny szablon :d


    my-strange-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny blog ! + obserwujemy nawzajem ? Jeśli dodasz się do obserwatorów mojego bloga : http://my-life-1214.blogspot.com/ na pewno się odwdzięczę ;D
    Z góry dzięki ! : ]

    OdpowiedzUsuń
  12. ja jestem w 1 gimnazjum , a ty ?

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)