środa, 18 kwietnia 2012

Mecz .. ;|

Hej, hej. 

Wiem nie pisałam dawno, ale utopiłam się w natłoku szkoły i wchodzę na bloga raz na jakiś czas . Np. wczoraj wgl. Za dużo zajęć . A nauczyciele tak samo wymagający, bo przycież matury . I sprawdzianów multum.

Db nie będę was nudzić, moimi problemami i szkołą . Bo to potwornie nudnee . ;|

Wgl jeszcze przez te 3 dni (pn, wt, śr) chodziłam do alergologa na testy i okazało się, że nie jestem na nic uczulona . Yeah . Noo niby dobrze, ale jeszcze czeka mnie laryngolog . ;|

A zobaczy sie . ;)

Jeszcze dziś meczi wszyscy w koło o tym trąbią . ;| Lubię nożną, ale wolę pozostać bezstronna, bo zaraz bd mnie jechać, a bo to, a bo tamto . 
Noo tak mam numer 5 i jestem Carles Puyol . Tak inteligencja mojego kolegi . ;P

No więc dziś większość moich znajomych zasiądzie do telewizora i bd oglądać mecz. Oczywiście zdania są podzielone i co do kibicowania i co do wyników. 

Chelsea Londyn - FC Barcelona








A wy komu kibicujecie .?:>


Bajo . ;)

19 komentarzy:

  1. ja kiedyś bardzo kibicowalam manchesterowi united
    bylam nawet na ich stadionie :D
    ale odkad cristiano ronaldo odszedl to juz nie jest to samo

    OdpowiedzUsuń
  2. Barcelona, oczywiście, że Barcelona :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tam nikomu nie kibicuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie interesuję się tym... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie interesują mnie mecze ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tam nie kibicuje nikomu, nie kręci mnie nożna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jako wierny kibic Juventusu liczyłem na dobry mecz i taki był ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. I was cheering for Chelsea! I'm mostly a fan of Real, so no Barca for me, haha

    xoxo Sootjeelina <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się tym nie interesuje, dosyć sporów o Real czy Barcelone wśród moich znajomych ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie meczę nie interesują
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam do mnie :) Zmieniłam nazwę bloga na : http://pamietnik-kariny.blogspot.com/ :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie za bardzo interesuje mnie ta dziedzina sportu , ale gdybym miała wybrać na pewno była by to Barcelona ; ) zawsze marzyłam żeby tam pojechać :P zapraszam do mnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Nienawidzę piłki nożnej. ;//

    OdpowiedzUsuń
  14. love your blog!
    Follow you!!
    If you like mine follow me back!!
    http://lovelydaytodress.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. I can't understand what you wrote, but a suport Barça ;)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  17. Otagowałam cie ! : D
    Wiecej inf. na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  18. Otagowałam cie !
    Więcej informacji na moim blogu ; D

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)