poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Lady Makbet i głosowanie .

Dziś krótko, bo musze napisac dwie charakterystyki na środe .

Lady Makbet i Makbeta . Czeka mnie ciężka charówa. Noo nic poradzę sobie, będę dzielna . Jutro napewno, choś nie wiem, ale w srodę napewno napisze na 100% . ;)
Macie to jak w banku . ;)

Mam do was ogromną prośbę. Niże już umieszczam link, który obiecałam i mam nadzieję, ze zagłosujecie . ;)
Tam nie bierze IP komputera, tylko e-mail . Wiec im więcej macie e-maili tym lepiej . ;)
To zajmie wam tylko chwilkę, a dla nas to ważne . ;) Ja sama głosowałam 5 razy . ;)

Z góry dzięki . Oto link . ;)

5 komentarzy:

  1. fajna sprawa ja już zagłosowałam ;) powodzenia z wypracowaniami...

    OdpowiedzUsuń
  2. hello I will follow, come follow me?

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również zapraszam do głosowania u mnie na blogu!
    powodzenia :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Zagłosowałam ;) Powodzenia życzę...


    http://mealm.blogspot.com/ Zapraszam ;))

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)