poniedziałek, 9 kwietnia 2012

H2O . ;D

Hej, hej . Dzis dzień H2O . Noo wiadomo smingus dyngus . ;D

Mam zamiar nie wychodzić z domu, ale to jeszcze sie zobaczy . ;d

Wczoraj naszła mnie i moją siostrę ochota przechadzki 5,5 kilometra . Yeah . Poszłyśmy . ;D Zmachane doszłyśmy do ciotki . ;) Potem u niem 3,5 godziny siedziałysmy i kuzynów pilnowałyśmy . ;)
Tak gry i zabawy . ;P Hahahaha . Na szczęście dało ich się uspokoić bajką . I na tapetę wzięliśmy najpierw roboty, a później 'Zaplątanych' . Noo wyjścia nie było . ;| Ale fajnie było, podarliśmy łacha z Maksa i Paskala . Oni są bezbłędni . ;D 


On jest cudowny . <3
Jedyny minus swiąt, to jest to, ze cały czas lecą bajki i nic innego, normalnego . ;| Ale wczoraj akurat było git . Boo te bajka była gitez . Hahaha . ;)

A dzis mamy zamiar obejrzeć 'Zmierzch' . <3 To nic, że mam to na kompie, ale nie odpuszczę takiej okazji . ;)
To jest spoko i zawsze można z czegoś sie pośmiać . My z kumpelą zawsze drzemy łacha z bladości Edka . ;P Hahaha . Noo idiotki . ;D


Raz na jakić czas trzeba sie odstresować i obejrzeć coś takiego . ;)
A jak u was mijają święta .?!

Upsss . zapomniałam o głosowaniu . ;|
Dobra głosować , podspodem jest link . ;D

http://www.nowaera.pl/component/projektzklasa2/projekty/pokaz/139.html?task=pokaz&view=projekty

Bajo .

12 komentarzy:

  1. Święta spoko mijają , tylko jakoś nie przepadam za śmingusem dyngusem ! ; D

    Zmierzch kocham ten film ^^.
    Zapraszam nowa notka ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie mam zamiaru wychodzić na dwór. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie mam zamiaru wychodzić na dwór, oj nie! :D

    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com
    Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Zmierzch, ale uważam, że film, a szczególnie Edzio- Pedzio są totalni do kitu (w przeciwieństwie do książki, która jest jest dla mnie jak biblia).

    Bardzo fajny blog!!!
    Oczywiście obserwuję i mam nadzieję, że odwzajemnisz ;P

    www.strawberriesatmidnight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. też zamierzam oglądać Zmierzch, a święta dobrze mijają ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka jest o wiele lepsza ! ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh :> Miałam na myśli, że ksiązka Zmiechu jest lepsza od filmu ;d

      Usuń
  7. ja byłam u ciocia , z domu nie wychodziłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog :) Masz może ochotę obserwować nawzajem ? Jeśli tak to zapraszam na : stardoll-z-czterech stron-swiata.blogspot.com , jeśli dodasz się do obserwatorów i podasz mi linka na swojego bloga w komentarzu na pewno się odwdzięczę ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Love your blog, so I'm a new follower =)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się twój blog - filmy fajne . Zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  11. hi beautiful, you have a nice blog, i love it!
    i follow you since now, visit my blog and follow me too if you want
    xoxo

    www.inspiredintheworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)