środa, 4 kwietnia 2012

Głosy . I sprawdzianik . ;|

Hej, hej . ;D

Na początku znów chciałabym prosic o głosy . Ta wiadomość i prośba bedzie pojawiać sido 15 kwietnia (?). Chyba dokładnie nie powiem, bo do tego dnia jest głosowanie. Oczywiście jestem wszystkim bardzo wdzięczna za głosy. ;)

Oto link . 

Z prawej strony jest baner, z logo . Kliknij, a bezpośrednio dostaniesz się na stronkę Nowej Ery . ;) 
Tak dla ułatwienia . ;D

Noo więc dziś sprawdzian z Chemiczulenienieńki . ;) Kocham to, przez moją głupotę zrypałam jedno zadanie, ale mam nadzieję, że raszta jest dobrze . ;) Ja chcę tylko 12/15 . Wiem mam wymagania, ale zalezy mi na Chemii . ;D 
Przyszła pani mgr farmacji . ;D Yeah . ;)



I jeszcze kartkówka pp. Moja zajebistość nie zna granic ze ściągą w kieszeni napisało się na 4/5 . Hahahaha . <brawa> Noo jestem cudowna . ;D Wiem odpiernicza mi, ale to przez to ze juto wolne i koniec ze szkółką na cały okrąglutki tydzien . Yeah . ;)

Wczoraj za namową kumpeki założyłam fan-page'a do blogu . ;) Oczywiście zachęcam do klikania lubię to . ;D
Link . ;)
Bajo .

7 komentarzy:

  1. powodzenia z tym sprawdzianem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam wolne dopiero od piątku. :/
    Może masz ochotę zaobserwować się nawzajem? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ok zagłosuje ale ty tez
    Wejdziesz i zagłosujesz w komentarzu i sondzie na nr 2 Proszę bardzo mi zależy
    http://malgorzata-m.blogspot.com/2012/04/gosowanie.html?showComment=1333566262339#c466173926665731136

    OdpowiedzUsuń
  4. ;))uu, ja nie cierpię chemii ^^

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)