wtorek, 3 kwietnia 2012

Glosowac, bo warto .;)

Hej, hej . Blogowicze . Wczoraj któtko, ale dziś się rozwinę. 

Właśnie przed chwilą skończył się mój film . ;) Julka . ;D I teraz przywyłam na internet w celu zagłosowania na projekt mojej klasy . ;)

Wszystkich zachęcam do wzięcia przykładu ze mnie, bo ja sama znów zagłosowałam 5 razy . A co się będę . ;)

Oto link . ;) I głosować . ;)

http://www.nowaera.pl/component/projektzklasa2/projekty/pokaz/139.html?task=pokaz&view=projekty


No, więc dziś właśnie skończyłam moje przecudowne dwie charaktrystyki . ;) I biore się zaraz za naukę z chemi, bo jutro sprawdzianik . ;) Stężenia molowe, procentowe i te sprawy . Niby nic trudnego, bo tylko wzorów trzeba sie nauczyć, a to już zaden problem . ;)

Zachęcam do głosowania i do jutra . ;D
Bajo . 

8 komentarzy:

  1. Dzięki, również obserwuje :))
    zagłosowałam na projekt z klasą,ale wciąż czekam na wiadomość email z potwierdzeniem ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. hej mam pytanko jeśli chodzi o to : Właśnie przed chwilą skończył się mój film . ;) Julka . To oglądasz Julka na TVN ? :)

    Oczywiście na projekt zagłosowałam :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też oglądam Julkę każdy odcinek wciągnęła mnie, a co do stężeń to łatwe są miałam je w tamtym roku

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie wszystko co związane z chemią to ciężkie wojsko.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również oglądam Julię :D

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)