czwartek, 5 kwietnia 2012

Ciastka .

Hej, hej .
Zgodnie z tradycją notkę rozpoczynam od głosowania .
Wczoraj zmnienione zostało logo, bo zaszły drobne poprawki . ;)

Więc z prawej strony jest baner do projektu, ale niżej umieszczam też link . ;D


Za oddane głosy dziękujemy . I prosimy o jeszcze .

Wczoraj namiętnie oglądałam 'Ostatnią Piosenkę', film jest cudowny, pomimo tego, ze czytałam książkę i tak mi przypadł do gustu. Dziś mam zamiaz zgłębić tajniki 'Listów do M' i 'Zgadnij kotku co mam w środku', ale nie wiem czy dam rade oglądnąć oba. Ale to jeszcze się zobaczy . ;)

(przepraszam za braki fotek, ale coś nie mogę wgrać . ;|)

Dziś od samego rana robiłam ciastka i właśnie przed chwilą skończyłam. Rano zagniatałam 2 ciasta, co mi zajęło od 9 do 14 . Dosłownie rece opdadają . Masakra . ;|
Ale dla takich pyszności warto . ;)
Robiłam ciastka przez maszynke i tzw. kocie oczka . ;)

Mmm . Pychota . ;D
Jutro czeka mnie jeszcze przekładanie, ale żaden kryzys . ;)

A jak u was przygotowania do swiąt.?!

Bajo .

7 komentarzy:

  1. Nie widzialam filmu "Ostatnia piosenka" ale wlasnie jestem w trakcie poszukiwan czegos interesujacego do obejrzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam Ostatnią piosenkę ^^ Bardzo mi się spodobał ...; d

    OdpowiedzUsuń
  3. Może masz ochotę na współpracę naszych blogów?
    http://pietrekwrobel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię OSTATNIĄ PIOSENKĘ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnia piosenka to cudowny film

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy je ciastka - tylko nie ja.

    OdpowiedzUsuń
  7. rzeczywiście ten film jest cudowny. ^^
    dodaję do obserwowanych i liczę na to samo :))
    pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)